19 Haziran 2009 Cuma

Dönüşü Muhteşem Oldu :P

Bilgisayarımla, aramızda bu kadar büyük bir bağ olduğunu bilmiyordum..
Hele hele başkasının bilgisayarına muhtaç kalmanın kabus gibi olduğunu asla !

Sonunda kavuştum bilgisayarıma..Tamirden geri geldi..
Programları,tuşlarını,msndeki ifadelerimi,gülücük atmayı allahım bu kadar özlemiş olamam =D
Sarılıp duruyorum adasadasd.

Utanmasam isim koyucam =D

Seni çok seviyorum bilgisayarım (L) .

İyiki varsın :p

4 cimcime:

Adsız dedi ki...

koy valla :)
benim pupim le bobom var gerçibiri ayı biri bebk şimdi iki tane de çiçeğim oldu.kuzuşum telefonum var.pc m de tarihi eser :D senden koy yaa :D

Angelica dedi ki...

Bak gaza geldim şimdi :DD ne koysam ki :D

Adsız dedi ki...

orasını da sen bul valla :) ben daha fesleğenime isim bulamadım :(

Angelica dedi ki...

Bordo koy onun adını :)