29 Temmuz 2009 Çarşamba

İddiaya falan girmeyin bunlar hep kötü şeyler *.*

Geçen gün yemeğe gittik.Melekler Korusun'daki kapıcı falan vardı.Yanında da bir yerden yüzü çok tanıdık gelen bi adam bide yaprak dökümünde Ferhunde'yle yeni evlenen kro adam.En azından ben öyle olduğunu iddia ediyodum.Tüm masa değil dedi.

Ben de eminim ya.Eminim diyosam iş bitmiştir tabi.Adım gibi eminim diyorum bir de :DD
İddiaya girdik kuzenimle.Ondan sonracığma hadi bir cesaret kalktım gittim masalarınaaa :F


*Ben
-Adam

*Rahatsız ediyorum kusura bakmayın,ehiehi siz Yaprak Dökümünde oynuyorsunuz dimi ? ehiehi
-Yok,oynamıyorum
+(Melekler Korusundaki kapıcı) Oyuncu ama orda oynamıyor -32 diş sırıtıyor bi yandan-
*(hayalleri yıkılmış angelica) aa öylemi tekrar kusura bakmayın afiyet olsun hihihi

50 ytl kaybettim aslında :DD Ama dayım falan sağolsun ödeme dedi :F
Onlar şey edicekmiş.


Ama ben adım gibi emindim ya :'
Genelde hep tutardı.İlk defa parasına girdim,onda da tutmadı böhüüüü
*kapı açıktır,çıkar gider*

0 cimcime: