22 Temmuz 2009 Çarşamba

Herkeşe bi halley oluyooo

Sürekli geliyor,sürekli yollamayın diyorum.Bunu yollayan insanların ruh halini çok merak ediyorum gerçekten. "Ayyy bende inanmıyorum ama napiyiiim" diye cevap veriyorlar yollama diyince.Napiyimi var mı yahu.Bir de bu türün sana bakıp pişmiş kelle gibi sırıtanı var.Allahım al bir kaşık suda boğ.Bütün iyi insan kimliğimi kaybediyorum al sık boğazlarını.Yollama işte inanmıyorum.Boşu boşuna dolduruyorsunuz mail kutucuğumu .

Az önce de gelmiş.Yok trafik kazasında ölmüş,öbürü kalp krizi geçirmiş.Bir diğerine de piyangodan para çıkmış.Yollamış o çünkü.Oldu şekerim,başka derdin ?

Buna inananlar -banagöre- gerçekten salak.Salak işte bildiğin embesil.Başklarının fikirlerine saygı dıyarım ama şahsen ben böyle kolay kanan insanlarla ilgilenmiyorum.

Hem,diyelim ki ölmüş.Yollasada ölücekti,belki hastaydı.Hiç sorgulama yok.Bu da kolay inanan bir millet olduğumuzu mu ortaya koyuyor nedir ? Yoksa ben abuk meseleleri mi çok irdeliyorum ?

Bana yollucaksanız ben msnde yokken anlatmak istediklerinizi yazın.Beğendiğin bir resmi at ne biliyim güzel düşünceler at.Hikaye at,şiir at.Bir şey at ama bunu yapma bana.

Anında iletişimimi kesmek istiyorum.Ben bu konuyu daha uzatır daha başka yerlerede sürüklerim.Ama burda kesmek istiyorum konuyu.

Sonuç olarak,bu yazıyı 15 kişiye gönderirsen yarın sevdiğin seni arıcak.-valla bak-
30 kişiye gönderirsen çıkma teklif edicek.
60 kişiye gönderirsen evlenme teklif edicek.
90 kişiye gönderirsen senden çocuğu olsun isticek.

Eğer göndermezseeeeeen ömrün boyunca uyutmam baş ucunda beklerim buuu 1.
Ha birde kısır kalırsın.Ama bu küçük bir ayrıntı.

Bak mesela depiğim bu yazıyı 100 kişiye gönderdi uçmayı öğrendi.
Bir başkası tüp bebek peşinde koşuyor şimdi.

nihahahaha*cadı kahkahası efekti*

0 cimcime: