10 Temmuz 2009 Cuma

o.O

Canım değişiklik çekti.



Öyle.

8 cimcime:

bi dost dedi ki...

wuuuuu :)) güzel olmuş beyendim.

Angelica dedi ki...

Çok sevindim teşekkürler :))

Adsız dedi ki...

ı-ıh ben beğenmedim
çok kara olmuş
ben alışmıştım diğerine
böle Angelica diyince aklıma çikolatayla önceki sayfan geliyodu içim açılıyodu
böyle bitter çikolata gibi olmuş
ama şöle bi gerçek varki en sevdiğim çikolata bitterdir.sonram fıstıklı :)

Angelica dedi ki...

mmm o zaman bir süre bitter takılıp sonra beyaz çikolataya geri dönücez :P En kısa zamanda beyaz beyaaz orkideee şeklinde geri dönerim :Pp

Bu arada ben en çok sütlü çikolatayla antep severim :D

Adsız dedi ki...

işte sütlü çikolatam geri döndü.
hüh ne güzel olmuş böle

Angelica dedi ki...

Senin için döndüm ki :A

Adsız dedi ki...

yeyim seni ki:Ç
ama kıyamam ya

Angelica dedi ki...

Ye ama bitirme =P