9 Temmuz 2009 Perşembe

Snowchii,Angelica ve Akçay

Bu arkadaşı bloglar arası gezinirken görmüştüm.Blogunu okudum falan derken izmirli olduğunu gördüm.Sonra deviantarttaki hesabına baktım.Resimleri inceledim,inceledim.Ama bir resim dikkatimi çekti blogcum.(bkz.resim)

Akçaya gelip gittiğini öğrenince hemen msnini ekledim.Amacım konuşmaktı akçayda olduğunu düşünememiştim hiç.Ondan sonracığma ekledim falan.Dün msni açtı.Konuşma aynen şöyle;

Snowchii:
Pardon sen kimsin ?
Angelica:
aynı soruyu ben sorsam ?

Yani blogcum ben eklediğimi unuttum.Sen ekledin,ben eklemedim flaan derken nerden eklemiş olabilceğimi düşünüp durdum.Sonra aklıma geldi deviantart blogger aa şöyle falan filan derken öğrendik ki ikimizde hala Akçaydayııız.Buluşalım dedik,sözleştik.

Bugün saat 6.30 sularında buluştuk.Eğlendik falan filan derken şahsen ben çok güzel vakit geçirdim. (okur blogu falan ayıp olmasın :P ) Bileeemiyorum o ne düşşünür ona sorucaksınız artık. .p

Ondan sonra konuştuk ettik falan evler de uzak değilmiş..Hatta izmirde de aynı bölgede oturmuşuz bir kaç sene falan ama hiç denk gelmedik nedense..

Ve şeyi düşünüyorum hala.O dönen şey ! Uçtum resmen midemi hissedemiyorum hala :P

Neyse, bugün güzeldi.Evet,evet.Eğlendim.Hatta uzun aradan sonra çok zevkliydi.
Onu ve G,Y,M,E 'yi tanımak ayrıca güzeldi..Böyleydi işte.

2 cimcime:

bi dost dedi ki...

wuuu blog buluşması yapmışın:)

Angelica dedi ki...

evet, ayrıca çok zevkliymiş :))