7 Ağustos 2009 Cuma

Düğünlerden Nefret Ediyorum

Telefon rehberimde bu zamana kadar herkesi samimiymiş gibi kaydetmiştim.
Ayşecim,fatmacım falan filan.

Bugün düşündüm de,ne gerek var ki ? Hem sildim,hem ad-soyad şeklinde kaydettim herkesi.
Çok büyük bi temizlik oldu aslında.Tüm gereksizleri sildim.
Hafifim,hafifsin,hafif ! :P

Evet,evet.İyi yaptım.

Dipnot:Başlığın konuyla alakasının olmamasının sebebi,başlık bulamamam ve başlık bulamadım yazıcakken uçandepik adlı arkadaşımızın düğünlerden nefret ediyorum diye konuşmaya girmesidir.Bu da böyle biline!

5 cimcime:

Strawberry Cattery dedi ki...

başlık süper :D

Adsız dedi ki...

aslı şudur :P
DÜĞÜNLERDEN NEFRET EDİYORUM!

sgfjsdf :D

Angelica dedi ki...

:DD koptum

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

ahaha süper :)))

Angelica dedi ki...

ehueh teşekkür ederümm :))