16 Ağustos 2009 Pazar

Miiiiim!

Mim gelmiş bana.Bideneeeecik Finduilas'ımız yollamış.İyi etmiş, sevindirdi beni :))
Sorular varmış,cevaplanıcakmışş falan filan direk yanıtlara geçiyorum :p

Hangi şehirde yaşıyorsun?
İzmir

Mesleğin?
Öğrenci.Ve uzun bir süre daha öyle olucak gibi :P

Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?
Sürekli bişeyler yazıyordum.Birgün uçandepik gelip "blog aççam beeğn" dedi.Okudum,hoşuma kaçtı.O günden beri buralardayım :P

Ne kadar süredir blog yazıyorsun?
06.04.09 tarihinde başlamışım.4 ay falan olmuş.
Ben yeniyim galiba :PP

Bloğunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?
İnternetteyken sürekli kontrol ediyorum.Yorum var mı yeni post yazan var mı diye.

PC açıldığında bloğunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?
Blogumu açarım hemen.Sonra mail,msn falan.

Başka bir blog sayfasında görüp aldığın bir şey ya da gittiğin bir yer oldu mu?
Olmadı.Ama moda bloglarında gördüklerimi çok beğeniyorum.Benim olmalııığğğ dediklerim olmuyor değil :P Onları alabilirim :DD

Bloğunda hangi konularda yazmak seni mutlu eder?
Hissettiklerimi,yaşadıklarımı yazmak.Farklı şeyler paylaşmak falan çok hoşuma gider :))

Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?
İçerik çok önemli.Ne yazıyor,ne anlatıyor.Samimiyeti de önemlidir.İlgimi çekerse,hoşuma giderse eklerim.

Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsunuz?
Olabilir.Sonuçta burda geniş bir kitleye ulaşılabiliyor.

Blog arkadaşlarınla buluşma, bir araya gelme fikrine ne dersin?
Bir kere buluşabildim henüz.Çok da eğlenceli oluyor.Yeni insanlar tanımak,arkadaşlar edinmek güzel şey :))

Bu soruları kim(ler) cevaplasın?
Çoğu blogda gördüm bu mimi.O yüzden mimlenmemiş kim varsa ve bu postu okuyorsa mimlendi!Yazsın,sevinirim :D




0 cimcime: