5 Ağustos 2009 Çarşamba

Toplaşın bi.

Sağlaklar -salak dememek için kıvırma yöntemi- için sağ ele,solaklar için sol ele oje sürmek ölüm gibi !

Yeni yöntemler keşfedilmeli.Yetkililere sesleniyorum,bir şeyler üretin :Pp

00.04-Ekledim: Ayrıca okul hayatım boyunca saçlarımı açıp ne zaman okula gitsem,
öğretmenler tarafından "angelicağ,ayşe,fatma saçlarınızı toplayın yada derse almıcam" diye uyarıldım.Yarım gün yok yazılcak olmasam bayılıyodum sanki derse peeh :P Neyse eğitim şart.

Konumuz bu değildi,dağıldım yine.Yengem var benim,kimyacı .Geçen gün dışarı çıkıyodum,sordum."Yengeaaa saçım güzel olmuş muuaa" dedim."Olmamış,topla." dedi.

Tüm öğretmenlerde aynı psikoloji baksana.Okul içi-dışı farketmiyo.

Sinir oldum,ama toplamadım.

İşte böyle.

Dağılın .p

4 cimcime:

bi dost dedi ki...

saçın açık da güzelsin, toplu da. yengen seni kıskanıyo:P

Angelica dedi ki...

Ay ay teşekkür ederim efenim :p

Görüyosun dimi hasetlik ne kötüüü :P Kıskanıyomuş beni cıks cıks cıks kıskaaanç safadfa :Pp Bide önemli bi yere gidiyodum hani.O kadar süslendim :DD döviyim gelince bari :PP

pedro dedi ki...

kendi saçlarını toplasın önce ışık seli bi tane saçı toplu fotoğrafı yok

Angelica dedi ki...

ahah saçları kısa bide onun.Kesin kıskandı :P