15 Ağustos 2009 Cumartesi

Sıkıntı bastı

Demin çocuğun biri sevgilisine metrobüs dedi. Sürekli herşeye bozuluyomuş...

Ehe ehe gülün hadi dhgkbdh.

Sıkıntıdan ölüyorum.Çok stresliyim.Stresten saçlarım dökülüyor.Dudağımda uçuk çıktı.
Öliyim ben.En iyisi.

En azından düşünceli bi ailem var.Gezdirdiler beni bugün.Ağlamaktan da gözüm şişti.Zaten sabah 8de kalktım.Hemde 4te yatıp.

Hele şu ne yapıcağını bilememe durumu var ya allahım yarabbim ne fena!!
Ölücem şimdi.Of.

3 cimcime:

Tanjant İks / Bengü dedi ki...

ne yapacağını bilememek
işte tüm sorun da bu.
anadolu lisesinin canı cehenneme

Angelica dedi ki...

Ya bırak anadolu lisesiymiş falan.Olmadı işte.Bütün sene çektiğin stresin hala devam etmesi ve senin hangi okula gideceğinin belli olmaması.Öldürüyor beni bu.Ne yapıcaksın orda falan bu ayrı bi konu.Diğer dertlerle birleşince sinir hastası olmamak elde değil.

Tanjant İks / Bengü dedi ki...

Aynı nalet duyguları ben de hissediyorum.
hangi şehir?