3 Eylül 2009 Perşembe

A$hka bhaqq béaa ♥

İki gün sonra bu resim ortadan kalkacak.
Statuste acıklı aşk şarkıları boy göstericek.

Ne, biri herşeyim mi dedi ?
Hani, nerde *.*

Dipnot: Yazı tipine takılmıyorum bile artık. Alıştım. Keh keh.

16 cimcime:

ciyad dedi ki...

haha xD

Angelica dedi ki...

:DD Hepsi aynı bu çiftlerin :P

bi dost dedi ki...

eğleniyo millet valla:)

Angelica dedi ki...

valla ya :DD

Nunuş dedi ki...

sonra birbirlerine laf sokucaklar ortak arkadaşlarının profillerinde
ovvv may gaş:)

Angelica dedi ki...

Öyle olucak. Kimseye herşeyim yada hayatım demedim ailemden başka, demem de :DD Birde bunlara bak :PP

Adsız dedi ki...

yes yes :) Yazı süper yapmacık asklar bunlar hehey :D

Msty dedi ki...

Ahah :D Komedi bunlar ya iki üç günlük aşkları ve katlettikleri Türkçe ile nereye kadar ?

Angelica dedi ki...

Aynen valla :DD Yapıcak bir şey yok işte öğrenicekler ablası :P

Angelica dedi ki...

@Msty Türkçelerine alıştık artık. Gıcık olsak da ses çıkaramıyoruz. Asi azınlık bunlar :P Böyle kabulleniyoruz onları :PP

Msty dedi ki...

@angelica
valla ne yalan söyliyeyim, onları kabullenmek çok zoruma gidiyor. Ama böyle salaklar çıktıkça da eğleniyoruz işte :D

Angelica dedi ki...

@Msty bende durunn, katletmeyiiin diye bağırmak istiyorum :P Ama bak ne güzel eğlendik burda koptuk falan :P Hem yazıları komik hem de aşkları 2-3 günlük ama birbirlerinin "herşeyi" olmuşlar. :O

Msty dedi ki...

@angelica
hakkaten haa iyi eğlendiriyorlar,Aşklarına hiç anlam veremiyorum zaten ya benim aşk anlayışım farklı yada onlarda var bi problem, birinci günden başlıyorlar çevremde var bikaç tip biliyorum; "ashqım, bidhanemm, sewqlm" sonra aşk yalan olur veee emocanlar triplere girer :P umarım zamanla düzelecekler :D

Angelica dedi ki...

@Msty çok haklısın. Bana kalırsa "aşkım, bitanem, sevgilim, seni seviyorum" gibi kelimelerin anlamları çok güzel ve öyle sürekli söylenerek kirletilmemeli. Söylüyorsan gerçekten içinden gelmeli ama şu ana kadar kime söylediysem bunu abartma dediler bana. Çok dertliyim :P Hepsi konuşmadaki gibi insanların suçu :PP
Birde bitiyor bu aşklar sonra hemen bir başkasına "a$qhımmm"

Msty dedi ki...

@Angelica
Aslında kelimenin okunuşunda çok ifade ettikleri önemli misal ben sevgilime "Aşkım" derken, bütün hücrelerim de katılıyor buna :P Ama kız kardeşime derken ona olan abilik şefkatimi yansıtıyorum :D Bence abartmıyosun sadece değmicek kişilere söyleme yeter ;)
Onlar "asqımmm" kelimesini öldürüyorlar, "Aşkım'ı" değil :D Hande yüzünden bağladım iyi ormantizme zaten :P

Angelica dedi ki...

Ya söylerken değip değmedini bilsen zaten vaktini boşa harcamazsın :DD Ayrıca olsun olsun ormantizm iyidir :PP Güzel düşünüyosun hem sorun yok :P