3 Eylül 2009 Perşembe

Ben küçükken,

Şimdi, ben anaokuluna başladığımdan beri, önemli, önemsiz neredeyse her detayı hatırlıyorum. 2 yıl önce milletin ne bahane ürettiklerini falan. Ama dün ne yediğimi sormayın. Hatırlamam :D
Böyle de cins bir insanım, evet. Neyse, böyle her yılımı hatırlıyorum.

Şimdi ben şıpsevdiyim çok. İkizler burcu olduğumu söylemiş miydim ? Tamam.
Neyse işte, küçükken aşkım vardı benim Atakan diye. Kikikikikiki bak aklıma geldi bir anım şimdi :P Biz Atakan'la dans etmiştik, bir arkadaşım vardı onunla haber uçururduk falan. Doğum günümde dans edelim demişti bana. Ben istiyorum ama naz yapıcam :P "Ayy olmaaaaz hayıııır Atakan yaaaaaa" diyordum. :D Ondan sonra Sultan öğretmen vardı :P Pek severdik biz onu ^^ Neyse ona gitti şikayet etti beni. "Benimle dansetmiyoooo" haydaa . Neyse dans ediyoruz falan vidyoya çekiyorlar bizi. Utandık, eğlendik falan. Şıpsevdiyim dedim dimi ? Bu kadar değil yani :p

Ben 5 yaşındayım bu sıralarda. Tolga diye bir çocukla tanıştık. Ama o alt katta. 6 yaşında o. Bizim katta değil. Benim annem alıyor beni anaokulundan ama o servisle gidip geliyor falan. Bende gidicem servisle dediğim bir gün tanıştık. Onunla sadece cilveleşiyoduk ama :D Sonra büyüdük bir tabi. Hergün öğle, ikindi yemeğinde göremez oldum. Sadece serviste karşışaltık. Çünkü o 7 olmuştu. Büyümüştü artık o :D Birisi 7 yaşındaysa büyüktü. 8se daha büyüktü. 10, 14, 23, 30 saymıyorum bile :P Biz serviste cilveleşmeye devam ediyorduk. Onun pantolonu yırtılmış. Eğildim baktım falan, "hmmm, sen bunu ver annenee o güzelcee dikeer.Dikilir yani bu biliyorum" dedim. Evet, orda hamarat kız imajı çiziyordum kendime :P Ama ondan bir şey olmadı. Atakan'la uzaktan haberleşiyorduk ama bir aşk vardı :PP

Sonra ben büyürken, her sene mutlaka birisine aşık oldum. Ama en maceralısı şeydi, 3. sınfta bir çocuk vardı. T diyelim biz ona. Neyse işte T çok romantikti :D Valla bak :DD Mektuplar falan yazıyordu. Ama ben saftiriktim :DD Mektup attı çocuk yere. Alayım da okuyim diye. Anlamadım ama ben kaldırdım havaya "bu kimiiiiiin??" dedim hocada aldı :DD Sonra çok uğraştık sınıf öğretmenine vermesin diye :P ihihihi Neyse bu sıralarda ben tiyatro klubündeydim. M diye bir kız vardı. Onunla girmiştik oraya. O takma isimli bir çocuk vardı. Gittik bu çocuğa biz sorduk "M mi daha güzeeel ben miiii" diye sorduk :D Aradan zaman geçti, çocuk cevap vericek anneler günü o gün. Böyle pazar falan oluyodu bizim okulda. Bu çocuk yüzük aldı ordan. Tiyatroda provadayken verdi :DD Kimseye söyleme dedi ama. Gördüler yüzüğü napiyim yani :PP
Sonra T kızdı, O falan böyle. Çok güzel nazlanıyordum ikisine de :PP O kolumdan tutup yüzüme bak uleeeyn bile demişti bir gün ahaaha :DD Çok eğlendim. Öhm neyse.

Daha çok var benim küçüklük aşkım. Birden 3. sınıfa atladım ama neyse. Bir ara devam ederim :P

Bu sıralarda benim dansöz kıyafetim vardı. Birde çok güzel dans ettiğimi iddia ediyordum kimsede hayır demiyordu :P Her yılbaşı o dansöz kyıafetini giyer oynardım. Resimlerim falan vardır öyle ahaha :DD Büyüyünce ne olucaksın diye sorarlardı "dansöööözz" derdim :DD
Bir ara kasiyer oldum. Psikolog veteriner falan. Şimdi sinema tv okuyup, kanalda, dergilerde falan çalışırım diyorum değişmez sanırım artık :)

Neyseee, yazı çok uzun oldu. Siz bunu bir okuyun :D Benim küçüklük aşklarım bitmez. Akrabama bile aşık olmuşluğum vardır benim :DD Şimdi abi diyorum ahahaa :DD Zaten bulduğuma aşık oluyordum. Nasıl bir bünyeyse artık o da :D Ablamla aynı kişiye bile aşık olmuştuk. Ablamla aramızda 9 yaş var. Aşık olduğumuz çocukla ablam arasında 4. Düşünün halimi :PP Ama yakışıklıydı bak. 2 kardeşti onlar. Biri sakallı falan daha büyüktü. Biri baby face :P Biz tabi ergen kardeşler olarak sakallıya aşık olmuştuk :PP Neyse yani :p

Ben gidiyim, hadi öptüm, görüşürük :*

4 cimcime:

Adsız dedi ki...

sen daha o zaman ergen diildin yavrucum : ))))

Angelica dedi ki...

Şöyle diyim öyleyse, ozamandan ergen gibi aşık oluyomuşum millete :PP

Adsız dedi ki...

Şimdi, ben anaokuluna başladığımdan beri, önemli, önemsiz neredeyse her detayı hatırlıyorum. 2 yıl önce milletin ne bahane ürettiklerini falan. Ama dün ne yediğimi sormayın. Hatırlamam :D
Böyle de cins bir insanım, evet. Neyse, böyle her yılımı hatırlıyorum.


Aynen bende hatta oturup anlatıyorum kimi yakalarsam çocukluk anılarmı sfuhsdrhfbd

Angelica dedi ki...

Ben sürekli geçmişi birilerine anlatmaya çalışıyorum tekrar tekrar dfhbgfh sıkılıyolar bir süre sonra bloga anlatmak zorunda kalıyorum ahahaha :DD