19 Eylül 2009 Cumartesi

Kaka Blogger

Dün yazı yazmıştıım ben kuaför yazısından sonra.
Çok da eğlenceli bir yazıydı.
Kaydoldu sanıyordum. Sonra blogger bozuldu mu ne oldu artık bilemiyorum. Kaydolmamış meğersem.

BEN KAYDOLDU VE OKUNDU SANARKEN ASLINDA YAZININ SADECE İLK CÜMLESİNİN KAYDOLMASI.

Evet bu beni geçen 5sn içinde yasa boğdu. Birazdan ağıtlar yakarak kaderime küfretmeye başlayacağım.

Bak, blogger bu sefer her blogu okudum, rahatça da yorum yaptım. Ama bir daha bozulucak olursan, *Cem Garipoğlu'ndan daha vahşi bir cinayet işlerim ona göre!!

*Gündemi takip ediyorum şekerim.

Haydi görüşürük. (cimcirdim dememi istediğinizi biliyorum ama sırf sizi hayal kırıklığına uğratmak için demiyorum. bu yüzden ağıt yakabilirsiniz. hadi siyah şalsız kızımız kalmasın! ıyy esprilerim iğrenç. oha çok uzadı dur şurdan kesiyorum) Hepinizi cimcirdim! ( burda okuyucuyu 2. kez hayal kırıklığına uğratmaya çalıştım bilmiyorum başarılı olabildim mi ama kime ne dimi yani bence öyle. tamam biliyorum ben kadersizim hayal kırıklığına uğramadınız)

:*

0 cimcime: