21 Eylül 2009 Pazartesi

Planlı Yaşam

Madem canım sıkılıyor, blog yazarım ben de şekerim!
Ama bak en başından söylüyorum aklıma geleni yazıcam planlamadım hiçbir şey :D

Planlama demişken ben hayattaki belirsizliklerden nefret eden birisiyim.
Bir yere mi gidicez ? Neresi, saat kaçta belli olmak zorunda.
Yok yani yapamıyorum öyle.

Biri mi gelecek ? Saatinde gelmeli haber vermeli falan. Süprizler hariç tabii :D
Dayanamıyorum ben plansız.

Ve işin en kötü yanı ne biliyor musunuz ?

PLANSIZ BİR AİLEDE YAŞIYORUM.


O kadar kötü ki!
Bir yere gidiyoruz sorduğumda cevap şu "dolaşıyoruz, belli değil."

NASIL BELLİ OLMAZ! DELİRTMEYİN BENİ.


Taşınıcaz ya biz ev belli değil ya yok böyle bir şey :D
Belirsizlik içinde yaşıyoruz hayatımızda belli olan çok az şey var.

Evet, bu konuda takıntılıyım.
Emin olmak istiyorum.

Bir söz var "ne kadar planlarsan hayat sana o kadar vurur" gibi bir şey hatırlamıyorum tam.
O kadar gerçek ki..
Ben akışına bırakabilecek bir insan değilim.
Olmak da istemiyorum açıkcası. Böyle iyiyim.

Oh anlattım rahatladım.
Şimdi gidebilirim.

Gittim.

0 cimcime: