24 Ekim 2009 Cumartesi

Kahve Tanecikleri

-Peki ya sonra ?

Aslında bunu yere bakarak söylemiştim.

+Aslında, ben kendime kahve yapmıştım. DVD'm de vardı ve-

-Hayatı tek başına yaşamaya karar verdiğini unutmuşum.

+Birlikte karar vermiştik buna.

-Hala seninle ilgili planlar yapıyorum.

+ Sebebi de buydu zaten.

- Kahve istiyorum.

+Hayat senin.

-DVD de fena olmazdı.

+Birlikte kelimesini attığımıza göre,

- Yüzsüzlük yapıyorum farkındayım.

+Tanıştığımızda da böyleydin.

-Ben hep böyleydim.

+Hep böyle yüzsüz mü ?

-Tanrı aşkına, ne yüzsüzü? Ben hep kahve delisiydim.

+Biraz daha çay ?

-Ben kahve içmeye gidiyorum.

Aslında bu diyalogu da yaşamamış olmayı dilerdim.
Belki de ben hep yüzsüzdüm. Ama bu kahveyi sevdiğim gerçeğini değiştirmez.
Hem ben hergün en az 3-

En az 3 mü ? 1 senedir kahve içmiyorum.
Hayır, hala inkar ediyorum. Yüzsüz ve yalancı değilim.

Sadece kalbim kırıldı.
Binlerce parçaya ayrılmış kahve tanecikleri gibi.

0 cimcime: