9 Aralık 2009 Çarşamba

Kedi düşmanları.

Bugün kantindeyken çocuğun biri kediye zarar verdi yine.
Kedilerden iğreniyo olabilirsiniz. Ama bunu yenmeye çalışın.
EN AZINDAN ZARAR VERMEYİN!

Çocuk sandalye fırlattı kediye ya.
Ondan önce de başka bir çocuk kediye tekme attı. Takla attı kedi.
Bakıyorum, gelen sandalye fırlatıyo, giden tekme atıyo.
Ne kadar kötü. O an öyle hissediyorum ki alıp hepsini parçalarım orda. Kız-erkek demem hepsini paralarım. Yaparım bunu.

O kadar minik, o kadar sevecen bir kedi ki. Her şeye rağmen sevdirmeye çalışıyor kendisini.
Bir kere bile tırnağını çıkardığını görmedim.
Millet çığlık atadursun.

Neyse işte, bugün laf dalaşına girdik çocukla.

arkamdan sandalyeyi kafasında parçalıcam şimdi demiş.
rahatsız edebildiysem ne mutlu bana.

bazen, empati ve vicdandan ölecekmişim gibi geliyo.
kediye tekme attıklarında sinirimden oturup ağladım.
lise 4 yani ne yapabilirim. en fazla naptığını sanıyosun falan derim. laf söyler. daha çok sinir olurum falan. ağladım ben de.

hayr yani bunlar nasıl yetiştiriliyor be. aile mi denir bunları yetiştirenlere.

böylelerini al taksimde as. ölsün gebersin. neyse işte. çok şiddet içerdik fgjnhdj

hadi kaçtım ben.

2 cimcime:

Geveze dedi ki...

ben aslında o an kedinin en gandalf sesiyle 'ne yapıyorsun sen hüleyn!' diye o kazmalara bağırmasını isterdim.

bir kedi ne kadar zarar verebilir bir insana? ayrıca niye yapsın ki bunu? sanırım IQ ile alakası var birazcık.

Cupy dedi ki...

duygusal kız fdjskl