6 Aralık 2009 Pazar

mutluluk.

acayip mutluyum ben ahali.
hayatımdaki her şey süper gidiyo. hiç sorun yok. çok mutluyum.
şimdi şöyle başlayalım;

*korktuğum stsden okul 6.sı olarak çıkmayı başardım.
*ablam geldi ve muhteşem 4 gün yaşadık. ama doyamadan ayrıldık. -bukısımkötüevetnevar.-
*bol bol alışveriş yaptık. istediğim çantayı almayı başardım. atkıbereldiven de alırsam süper olacak.
*herkes huzurlu. kavga yok, gürültü yok. kimseyi takmıyorum. ooh mis.

yani sen söyle şimdi. nasıl mutlu olmayayım. :D

ama yazasım yok bu aralar nedense.
o yüzden sallıyorum biraz. yine değişiklik bunalımına mı girdim ne.
neyse işte.

CİMCİRDİM hepinizi. :*

2 cimcime:

Oyuncakçı ADAM dedi ki...

Panik yapma , derin bir nefes al hemen , yakında geçer :)))

Asi genç dedi ki...

oha ya böyle anlatıyosun özenesim geldi.