10 Ocak 2010 Pazar

Teknoloji özürlü little Ç.K

Bugün küçükken bilgisayar özürlü olduğumu öğrendim.
Meğer babamın bana bilgisayar oyunu alıp durmasının sebebi buymuş.
Sürekli oyun alıp alıp oynatmaya çalışıyolarmış ben oynamıyomuşum.

Hatta annem "teknoloji özürlü olcak buuu" diye üzülüyomuş.
Babamsa bana oyun oynatmaya çalışıyomuş.

Bunu yıllaaar yılllaaar sonra annemle teknoloji muhabbeti yaparken, anneme yeni çıkan şeyleri anlatırken öğrenmem komedi değildir de nedir?

Kadıncağız şimdi de "bileydim uğraşmazdım. bağımlı oldu" diyodur içinden.

ama çok ilginç. ben ve net sevmemek!

git işine allaaaşkına :P

5 cimcime:

Asi genç dedi ki...

:D Hala özürlümüsün

Angelica dedi ki...

yok artık be :D:D tüm günümü burda geçiriyorum sayılır her şeyden ilk benim haberim oluyo :D:D

SirEvo dedi ki...

Bazıları doğuştan PC özürlü oluyor işte yapacak bir şey yok. :D
Şaka bir yana, her şey öğrene öğrene, kullana kullana.. :)

Angelica dedi ki...

aynen öyle :D istemek lazım bi de :))

SirEvo dedi ki...

istemek en önemlisi zaten. :D