29 Mart 2010 Pazartesi

It's time to say goodbye.

Ben az önce bi karara vardım.
Bilmiyorum, döner miyim kararımdan; ama artık bu blogun gitme vakti geldi.

1 sene oldu Çikolata Kız'ı açalı.
Buraya kara kara "öff ne yazayım ki yeaa" diye düşüneli bir sene oldu.
Sonra bırak ne yazacağım diye düşünmeyi, post abandığım günler oldu.

Ama sanırım bitmesi gerek.
Şu an acayip duygulandım. Ama ne bileyim.

Uçandepik var. O tanıştırdı beni blogspotla. Ne güzel oldu.
Sonra Finduilas var. İlk izlemeye başladıklarımdan biri.
Lassombra var. Ay o kadar çok ki. Herkesi yazmak istiyorum şuraya. İzlediğim herkesi.

Çok seviyorum ben sizi.

Bir sürü küçüklük hikayem var bu blogta. Bırakıp gidiyorum. Arada açar okurum.
Gülerim, eğlenirim. Siz de okuyun arada.

Of. Bitiricem burda.
Belki böyle belirli günlerde girer, 1-2 post girerim ama fazlası olmaz.

Tanıdığım, tanımadığım farketmez. Burda bulunan herkesi gerçekten çok seviyorum.
Bir sürü arkadaşım oldu. Ay bitiremedim konuşmayı. Sanki blog yazmayı bırakıyorum he.
Of.

İyi ki varsınız.

Sadece diyecektim ki,

Güle güle çikolata kız!

Hoşgeldin patates püresi.

4 cimcime:

Pandora Mini Craft dedi ki...

Bence gitmen kalıcı olmasın.Hani arada git ve arada esince geri gel.Bana da hep oluyor kapatıcam bu blogu diyorum ama aradan zaman geçiyor,aklıma bir şey düşüyor ve ilk ''hadi bunu bloga yazayım hemen eve gideyim''diyorum.O yüzden gitme sakın.sevgilerimle

Angelica dedi ki...

Dayamam gibi geliyor zaten. Hiç bilmiyorum gerçekten. Bırakmak istemiyorum. Bir yanımda bitmesi gerek diyor. :))

kamikaze dedi ki...

Bitmesinnnnnn.biz çoook sevdik Çikolatalı Kız'ı.Hep burda olsun ve tatlı tatlı hikâyelerini anlatsın.olmaz mı?

sevgilerimleee:)

kamikaze dedi ki...

patates püresi de çoook güzelll:)

yorum kısmı açık değil galiba.bir ara aç da oraya da yazalım:):) hayal kurmak gerçekten çooooooook güzel.gerçekleşmeleri dileğiylen.