29 Mart 2010 Pazartesi

Sonra işte.

Bu hafta sadece pazar günü ailecek dışarı çıktık ya.
O çok koydu. Çok ama böyle. sfjhgsbfg

Çok fena hayallerim vardı. Hala Alice'e gidemedim ben! Çok üzülüyorum.

O değil de, İZMİRDE YASTIK SAVAŞI VAR!

3 Nisan'da, Alsancak'ta. Müthiş eğlenceli olur.
Saat 5'ten 10'a kadar falanmış. Ama imkansız tabi gitmem.
Bu daha da üzücü değil mi allaaasen?

Neyse. Konser programları da açıklanıyor. İstanbul'a gideyim bi. bi gideyim. Hepsin gitmek istiyorum konserlerin. Heeepsine.

Haftaya da alan seçimleri için özel toplantılar yapacaklarmış.
Of çok mutsuzum. Ne seçeceğim konusunda hala bir fikrim yok. Ya yabancı dil ya sözel ama sayısalcı olmam konusunda çok fena baskı yapacaklar.
Ben sanatla ilgilenmek istiyorum ama. Napsam bilemedim açıkcası. Sayısal asla seçmem de sözel konusunda da tereddütlerim var. Çünkü bilinçli seçmiyor bölümünü kimse. Adamın matematiği, fen grubu falan hep 3. Sayısalcı olacağını söylüyo. Şaka gibi ya. Bir amaçları yok. Deli oluyorum. Çok kızıyorum. Bananeyse. Ama öyle. Onlar yüzünden aptal saptal insanlar sözel seçiyor.

İşte böyle cimcimelerim. hahah.
Özlemişim.
Neyse. hadi görüşürük sonra öptümsss. bayssss. XD

6 cimcime:

Loana dedi ki...

yalnızca aptal saptal insanlar değil gayet idealist insanlar da seçiyor sözeli. ben 9. sınıftan beri halkla ilişkiler ve reklamcılık istiyordum, ilk tercihim olan anadolu üniversitesi halkla ilişkiler ve reklamcılığa girdim. en yakın arkadaşım da 9dan beri gazetecilik istiyordu, şimdi o da bilgi üniversitesinde %100 burslu. yani diyeceğim o ki, bölümüne başkalarının ne seçtiğine ya da ne seçmediğine bakarak karar verirsen sonun yalnızca gerizekalı olmadığını ele güne göstermek için sayısal seçen zavallılara döner :)

sözel seçtiğim için hiç pişman olmadım. varsın yaşlı teyzeler doktor mühendis yada avukat olamayacağım için üzülsün :) eğer kararlıysan ailene bunu yansıt. soruların varsa da benle iletişime geçebilirsin, kolay gelsin canım.

Angelica dedi ki...

Çok haklısınız. Ben 6. sınftan bu yana Sinema-Tv okumak istiyordum. Yetenek sınavını da deneyeceğim Dramatürji için. Ama ne bileyim. Böyle etkiliyor birazcık. 3 sene boyunca o insanlarla nasıl geçer hiç bilmiyorum. Yabancı dil de olabilir. Ama ömrüm boyunca yabancı dille ilgili bir şeyler yapmak istemiyorum. Fransızca veya İtalyanca öğrensem yeter. Bu kadar ama.

Bir de insanlar ısrarla anlamıyorlar. O çok yoruyor beni. Umursamamam gerektiğini de biliyorum ama işte.

Ama bu yorumdan sonra kararım yine de kesinleşti. Kim olursa olsun, ne derlerse desinler, seçeceğim alan belli.

Sizinle de konuşmak isterim. Çok teşekkür ederim :)

Loana dedi ki...

yine yakın arkadaşlarımdan iki tanesi dil bölümünü seçtiler, şimdi fransızca okuyorlar, biri hacettepede diğeri istanbul ünivde. emin ol hiçbirimiz için kolay olmadı bunu seçmek, ailemizi ikna etmek :) ama değdi. dediğim gibi sorun olursa kralice.loana@gmail' e bir mail at. ben sana yardımcı olmaya çalışırım her türlü. :)

Angelica dedi ki...

ay gerçekten çok teşekkür ederim :) Kısa zamanda rahatsız ederim ben :))
Bir sürü sorum var bu konuda çünkü :))

Loana dedi ki...

ne demek. seve seve cevaplarım :)

Adsız dedi ki...

bence de canım yüreğin ve kalbin nereyi istiyorsa onu seç:)