28 Ocak 2011 Cuma

Sorun çok basit.

Merhaba bloğum canım bloğum. Götüm sıkıştı yine evet. Yoksa yazmazdım evet. BİLİYORUM HAKLISIN NE SÖYLESEN HAKLISIN EVET!!11 Neyse. Blogla konuşup saçmaladığıma ve hepiniz burda okumayı bıraktığınıza göre, ben konuya girebilirim.

Özel hayatım kalmadı lan. Bi burası bilinmiyor diye döndüm yine kürkçü dükkanıma. Merhaba ben tilki bu arada.

Şimdi size bi çocuktan bahsetmek istiyorum. Üzüm bu çocuğun adı tamam mı. En başından olayları anlatayım dicem ama, çok uzun iş valla sıkılırsınız.
Neyse işte bu çocuk benden hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu anlamıyorum. ANLAMIYORUM İŞTE. Adam konsere gidiyor, bana mesaj atıyor. Konserde bana niye mesaj atasın ki? Msnde konuştuk geçenlerde 3 saat. Sonra okulda gözümün içine baka baka bir şeyler anlatıyor falan filan. Ama sonra gidip en yakın arkadaşımın saçını alıp önüne atıyor. Sonra benim yüzüm düşüyor haliyle, uzaklaşıyorum ortamdan. Sonra arkadan duyduğum şey "trip atıyo" cümlesi. ÜZÜM SÖYLEDİ BUNU. Bu da demek oluyor ki hoşlandığımı anlamadıysa şu zamana kadar anladı.

Zaten geçen hafta da yanında elim titriyodu. "Elin titriyo?" dedi. "Olabilir böyle şeyler." dedim mal gibi. dfkgnfd OLABİLİR NE LAN? Neyse. O da dalga geçti pislik. Elini titretti böyle falan.

Yani diyorum ki, kessssin hoşlanıyor. Öyle şeyler yapıyor ki, cidden hoşlanıyor diyorum. Sonra bir bakıyorum, abuk subuk bir şey yapıyor bu. Ne hoşlanması ya diyip kendimi yerden yere atıyorum. Ben napayım, nerelere gideyim bilmem. Bir de bunun doğumgünü geliyor şimdi tamam mı. Allahım bunun gerginliği beni delirtecek, sürekli düşünüyorum. "'Doğum günün kutlu olsuun.' yazayım. Yok gülücük de koyayım böyle :) Yok yok. O ne lan. Slm nbr kızı gibi. İyi ki doğdun diyim. İyi ki varsın mı desem. E bu da yavşar gibi oldu. Mesaj mı atsam telefonuna, facebook da duvarına mı yazsam? Ay mesaj atmayayım. Kesin anlar."

İşte böyle. Klasik bir ergen problemiyle karşınızdaydım, ama problem problemdir.

TEYK KEYIR.

0 cimcime: