16 Aralık 2011 Cuma

Çekilişler!

Blogum blogum canım blogum. Yazmayıp yazmayıp böyle bir konuda yazdığım için beli dövebilirsin, vurup kırabilirsin AMA YAZMASAM OLMAZDI ANLIYO MUSUN YAZMASAM OLMAZDI İŞTE!

Ben de istedim çekilişe katılmak....Heves ettim. Siz de katılın, hep birlikte hediye kazanalım. Ve başlıyorum.

1)FashionOnBoard'un müthiş Dark Kiss Noir Desir çekilişine burdan

2) Tırnaklar Fora'dan CHANEL OJE kazanmak için burdan

3)Yağmur'un Modasından biiiir sürü krem kazanmak için burdan

4)Aswang'ın Köşesi'nden ojeler, saç bakım kremleri, defterler kazanmak için burdan

5)MakeUpParfume'ün Victorias Secret, Urban Decayden oluşan seti için burdan

6) Güzellik Kazanı'ndaki çeşşit çeşit hediyeler için burdan

7)Makyaj Günlüğü'nün üç kişiye dağıttığı bu setlerden birine sahip olabilmek için burdan

8)Zep's World blogundaki o kalpli hırkayı istiyoruuum! diyosanız burdan

9)Vee son olarak New York Lover'ın bir kişiye vereceği Vivienne Westwood bilekliği için burdan

gidiyoruz beybilerim.

Bu kadar uğraştım, umarım bunlardan biri ya da birkaçı benim olur ya. OLSUN YA. çok heves ettim valla. normalde blogumda uğraşmam ama. gönül bu.....

Öptüm sizi.

3 cimcime:

fashiononboard dedi ki...

Bol sans :)))))

Angelica dedi ki...

Çok teşekkürleer! :))

Unknown dedi ki...

Bol şans :)