14 Nisan 2009 Salı

Ben değilim..Yanlış olan "O".

Şu hayatta yalnız kalmaktır en korkutucusu..Menfaatler yüzünden..

YALNIZ KALMAK!

1-2 kişi girdi hayatıma..Çok ilginç sebeplerle..Girmeleri gerekiyormuş çünkü..İyi ki de girmişler..O kadar çok seviyorum ki..Eminim ..60 yaşıma gelsem dahi bunları hatırlayacağıma eminim..

Sayfalar dolusu arkadaş var etrafta..Ama bir tanesi bile dost olamadı..O 1-2 kişi öyle bir destekler öyle bir destek veriyorlar ki..Umarım hep hayatımda kalırlar..

Çünkü ben çok yanlış yapıyorum.3 yanlışım insanların güvenini götürüyor..

Silemiyorum ! O kadar kolay değil..Pişmanlıklar,anılar keşkeler..Neden yahu ?! Tek ben değilim biliyorum da neden ben hiç görmedim ? Merak ediyorum..Ama sebebini biliyorum..Bile bile ilerliyordum ve mola verdim..Yoldan uzaklaşmaya başlayınca geri dönsem mi diye düşündüm ama kararsızım..Zarar veriyorsa neden döneyim ?! Ama ne fayda..Kendi kendime kızıyorum ama sonucaa varamıyorum..Bu gerçekten EN KÖTÜSÜ!

Şey,belki de işe yaramıştır ha ? Düşüncesizlikler ve umursamayan insanlar..Kötülükler,adiler şerefsizler büyütmüştür bir çiceği..Onlar sulamıştır sert düşen yağmur damlalarıyla..

Sert düşen yağmur damlaları mı önemli yoksa büyüyen çiçek mi ? Hangisini ele almalıyız sonuca ulaşmak için..Hangisini ?! Yada,bu çiçek gerçekten büyüdü mü? Yoksa büyümedi de sonu solmak mı? Solacak mı ne yaparsa yapılsın ?

Kısıtlasanıza beni..Boşlukta uçan bir güvercin olacağıma kısıtlasanıza beni !

Uzaklaşmak..Koşabildiğin kadar koş,bağırabildiğin kadar bağır ve kuralları çiğneyebildiğin kadar çiğne ! O kadar çok yanlış var ki hayatta..Bunlar bir hiç kalır yanında..

Belki bende öyleyimdir ? Yada başkalarının 3 yanlışının yanında giden bir doğruyumdur, ha ? Ne dersiniz?

Acı bu mu ? Sadece bu değil..Birikmişlik,yalnızlık,kendi hayatına gömülüş falan filan..
Saçma değil yani hiçbir şey..Düşünceler o kadar farklı ki..

Bitiş çizgisini görüyorum..

Elbette hatalar var ama ben o yanlış değilim..Başka yerde arayalım!

0 cimcime: