16 Nisan 2009 Perşembe

Hayatım "Eeeeeeekşın"


Ya şimdi kim yaşadı bu olayı söyleyin bana sdsfs.
Tamam macerayı severim ama bu iyi mi kötü mü bilemedim sfsfsf.

Şimdi "X" adında bir matematik öğretmeni size özel ders vermeye geliyor.Kadın size kızdığında seni öldürürüm,döverim falan diyor kızıyor,sizde korkuyorsunuz çünkü evde yalnızsınız.Ertesi güne yapılmak üzere yüzlerce soru veriyor.Kendi kitaplarını sizde bırakıyor onları çözmeniz için zorluyor falan.Sizde sıkılıyor ve annenize artık gelmesini istemediğinizi söylüyorsunuz.Anneniz kadını bir daha çağırmıyor.

Aradan aylar geçiyor.

Siz "Z" isimli bir öğretmen daha buluyorsunuz.Kadın şirin,unutkan falan ama güzel anlatıyor filan.Kötü yanı yok öyle diğeri gibi..

Günlerden birgün kapı çalıyor bu arada siz Z ile ders yapıyorsunuz.Kapıya bir bakıyorsunuz ki kabusunuz! Açıyorsunuz..Kitabını istediğini söylüyor.Ben getiririm köpeğim kaçmasın durun falan diyorsunuz ama kadın 4 kitap olmalıydı falan diyip içeri giriyor.Tam karşısında Z."Aaa Z" diyor X.Ve siz kalıyorsunuz.Şimdi,artık çağırmadığınız öğretmeninizin yeni öğretmeninizi görmesine mi yanarsınıııız,yoksa hem görmesine hemde tanıdık çıkmalarına mı ? Durun bomba bitmedi.. Bu şok yetmezmiş gibi birde şunu duyuyorsunuz.."O benim ablam"

Evet,onlar kardeş.

İşin kötü yanı ben X'i anlatmıştım Z'ye korkuyodum falan filan diye..Kötüledik baya :$
Ama şu içimi rahatlattı,Z'nin kızları ve diğer öğrencileri de korkuyormuş X'ten...

Yalnız Değilim ! :DD

~1,2,3 Eeeeeeekşın!

0 cimcime: