25 Nisan 2009 Cumartesi

İstanbul (Y)


Düşünüyorum düşünüyorum bişey gelmiyor.

Ya gerçekten zor yahu.

Böyle kendini sıka sıka yazmak.Ama çıkmıyor mübarek ! Ne saçmalasam netsem bilemiyorum.Ama başlıyorum.


Şimdi kaçıcam kaçıcam dedim g*tüm yemedi.Tıpış tıpış ailemle gittim İstanbul'a.Peeeeh.Ama eğlenceliydi harbi..Ya
küçük çocuklar gibiydik.Şeyle ben yani.Ablamla ben..Küçük kardeşim diye 20 olsamda 30 olsamda hala küçük kalıcam diye ama sarıla sarıla uyumak gibisi yok heee.


Bir de boğaz havası iyiydi hoştu da sivilcelerime yaradı :Z Ne diyim ki şimdi ben.Hevesimi kursağımda şey ettiniz *huh. Neyse,özlemişiz falan.Ortaköy'e gittik..Misafiriz yemek ısmarlıcaklar biz kaçtık kumpir yedik *kıhkıhkıh*.330 ml kolaya 5 lira bayıldık ama :Z İçime oturdu resmen.


Bunuda geçtim de.Nereye gitsek sokağın ortasında sarılıyoruz millet aval aval bakıyor.Lezbiyen olsam kaç yazar lan.Seviyorum,özlemişim işte.Sana ne :Z


Ammmaaa o kadddeeeeer eğlendüm kü sormayun efenüm.2-3 günlük büşü dü ama çaktırmaaaağ.Eğlendim diyosam eğlendüm.


Otele gittik.Orda da ayrı olay tabi.Bide öyle bi anlaşma tarzımı var ki..Ota b*ka kopuyoruz.Ama ne kopuş millet hayran hayran izliyodu bizi (H).
Sonuç olarak ben gerçekten eğlendim ama size anlatabildim mi orası meçhul.
Öpçükledim gençlik.Malum yorgunluk,dinlenmek gerek.
:*


3 cimcime:

pedro dedi ki...

Lokum tenlim, zıpzıp burgerim, 70 yaşına da gelsen, seni kucağımda sevebilirim, uzuun uzun yazmıştım uçtu hepsi, sana sarılmak, sıcaklığın ve sevginle, huzurlu uykulara bırakmak kendimi, dünyaya bedel.

Kumpirin, waffle'ın, 5 liralık kolanın, bi laf edip seni güldürmenin, eğlencelerimizin, sarılmalarımızın tadı damağımda kaldı ama daha güzel günler bizimle olsun bebişim. :)

Ne olursan ol gel ablanın kuceene : )))

Öptümmmmm

Angelica dedi ki...

Canımsın,sonsuza kadar da öyle kalıcaksın ne olursa olsun şartlar herşey..Seni çok seviyorum pedro :))

Uçandepik dedi ki...

Ah ne güzel bi sevgi bu =')

.p