20 Mayıs 2009 Çarşamba

:)


Bakıyorum da morali bozulmaya başladı herkesin..

Toplanın millet!

Bugüne geri dönemiyoruz..

Çok büyük acılar yaşıyoruz biliyorum..


Elden ne gelebilir ki ?

Hergün sıcacık yatağınızdan uyanıp,aynaya baktığınızda "kahretsin yine aynı acılar" diye söylenmek yerine kendinize gülümseyin.Kocaman bir gülücük olsun bu ..Gerekirse kahkaha atın
ve kendinizi sevdiğinizi söyleyin..İnsanlar size söyleyebilirler..Elbette mutlu olursunuz.Ama siz kendinizi sevmedikten sonra neye fayda ?


Gözleriniz parlasın daima.Yanınızdan geçen pek sevmediğiniz biri dahi olsa gülümseyin.

Yoldan geçerken gördüğünüz kediye,köpeğe gülümseyin.Bırakın onlar da gülümsesinler size..
Belli edin hayatı sevdiğinizi..İnanın bana işe yarıyor!


Canlıları sevmekle başlayın mesela..Bu çiçek bile olabilir..Sadece koklayıp devam edin yolunuza..Mutlu olmak o kadar kolay ki aslında..


Hayatı sevin..Gökyüzüne bakın ve bulutlara gülümseyin..Bırakın onlar da size gülümsesin güneşle birlikte..Hayata gülümseyin!Bana gülümseyin gerekirse,yollara,arabalara gülümseyin..


Gülümseyebileceğimiz o kadar çok şey var ki bu hayatta..Bırakın da onlar silip götürsün acılarınızı..Bırakın da hafifletsinler yükünüzü .. Her şey bizim için bu dünyada.Acılar bizim için..Ama mutluluklar da öyle !


Ve şimdi,bu yazıya gülümseyin..Gününüz böyle başlasın mesela :)


3 cimcime:

Adsız dedi ki...

Gülmek için gücüm yok desem?

Angelica dedi ki...

İnsan kendi kendine güçlenir..
Ve bana göre her insan güçlüdür.Sadece onlara yol göstermek gerekir..

Hem mutlu olabileceğin elbet bir şey vardır ^^
Elbet vardır..

Düşünmeyi bırakırsan ve akışa bırakmaya inanırsan gücünü hissedebilirsin :)

Adsız dedi ki...

ben her uyandığımda çok mutlu şekilde uyanırım ilginçtir.. ama kime bu güler yüzümü göstersem mutlaka sonunda üzüliyorıum. ve şunu öğrendimki gözyaşları gibi gülümsemekte sadece hakkedene verlmeli..