19 Mayıs 2009 Salı

Eğer sizde uslu birçocuk olursanız,bir gün şirinleri görebilirsiniz..





Hergün Tv'de bir sürü program var..Sabah Sabah Seda Sayan,Dest-i İzdivaç,Su Gibi.


Bir öbürüne geçmek zorunda kalıyorum bir öbürüne.Kalpten gidicektim de bilgisayarım yetişti imdadıma..








Bir onu açıyorum "hoppidi hoppidi hobaaa oturmaya mı geldik kopkop" diye yaşlı başlı kadınlar göbek atıyorlar sahnede,bir onu çeviriyorum "amcacıım evlenmeye mi geldin " diye soruyorlar 80 yaşındaki adama.


Bakıyoruum bakıyoruuum bişey söyleyemiyorum.Bir kanalda kadınlara yönelik program varken, diğerinde çocuklara yönelik olsa.Öbür kanalda magazin olsa mesela..Böyle bir uyum içinde olsalar..Öyle olsalar da abuk programlardan kaçıp zevkimize hitap edenleri izlesek ?





Çocuklara yönelik dedim de aklıma çizgi filmler geldi bak.Her gün şirinleri izlemek için erken kalkardım ben.Uykumdan fedakarlık eder Bugs Bunny'nin maceralarını izlerdim,Dufy Duck'a acırdım..Jerry'e kızardım.Kimi zaman gülerdim..Hipnotize olmuş gibi bakardım ben Televizyona..Olmadı reklamları izlerdim.."Hemen ararsanız şu da hediyee!Yanlış duymadınız!" diyenleri.Alınca ne olacağını falan düşünürdüm.


Neyse ne alakaysa kopkop* .Efenim biz konumuza dönelim..RTÜK'e yazıcam.Böyle olmaz..Yakında oturup,Seda Sayan izlerken nakış işleyip bir yandan dertlerini anlatan insanlara ağlayıp dua edicem.Sonra "aah hüsnüü ah" diye kocasına seslenen koca karılar gibi köpeğime seslenicem.O gelicek bana bakıcak tiptip.O bana acıycak ben Seda Sayan'dakilere birlikte oturup ağlayacağız.


Ben söyliyim de sonra kimse söylemedi de izledim de bıdı bıdı demeyin :p


Bugün de programımızın sonuna geldiiiiiik.Yarın aynı saatte görüşmek üzere efenim.Hoşçakalın,her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa..


:*

2 cimcime:

Adsız dedi ki...

hakkattende öncede televizyonu zevkle izlerrdim. Bizim çocukluğumz altın zmanlara denk geldi heralde.. ama okadr nefret eder oldum ki 3 4 senedir (öss çalışmaya başladığımdan beri) tv siz hayatın ne kadr güzel olduğunu anladım..

Angelica dedi ki...

eğitici programlar da vardır tabii..Ama denk gelene aşkolsun :)