17 Mayıs 2009 Pazar

Bak,sevmediğim şeylerden biri de şu,


..bir yarışma oluyor,bir şarkı çıkıyor,bir oyun oynanıyor,bir film vizyona giriyor aman allahım tüm Türkiye'de konuşuluyor ben bıkıyorum.

Issız Adam çıktı aylarca haberlerden,dillerden düşmedi.
Alacakaranlık çıktı kitapları ellerden ,Edward dillerden düşmedi.

Daha çooook örnek sayarım.

Bir de şu kızlara acaip gıcık oluyorum.

"Ay Robeeeeeeeeeeert seni çok seviyorum ölürüm sanaaaaaa" Adam gelip gel tefeciler peşimde para lazım dese tırıs tırıs kaçarsın ama .

Dün de Eurovision vardı ya.Norveç birinci oldu.İyi olsun banane..
Ama ben her yerde "When I was younger..La la la " diye şarkı sözlerini,"Alexander seni seviyorum çok yakışıklısııın" diye konuşanları duymak zorunda mıyım ? Şarkı güzelsede soğuttunuz beni işte.

İnsanlar abartmak için gelmişler dünyaya..Özentilik,gurursuzluk hat safhada..

Neyse yani, izlediğime pişman oldum.

Hadi kendinize iyi bakın..
Sıkıştırdım!

0 cimcime: