10 Mayıs 2009 Pazar

Do,re,mi..


Piyanonun başına geçip,tek tek tuşları denedim..Do,re,mi..
Hepsinden farklı bir ses çıkıyordu.Ben onları oldukları gibi duyabiliyordum..

İnsalarla konuşmaya başladım..Fa,sol,la..
Bu sefer yanıldım.Çünkü her kafadan,binlerce farklı ses çıkıyordu bu sefer..
Çözmeye çalıştım ama daha çok karıştı..Bir söyledikleri,bir söylediklerini tutmuyordu.

Oysa ben bendim.
Kaybolanda bendim.
Seven de bendim.

Ben,değer vermiştim..

Derken titredim.Gözlerimi açtım,esnedim.
Bir melek belirdi yanımda.Korktum,çığlık atmak için ağzımı açtım ama ne ses çıktı benden, ne de melek izin verdi buna..Sadece işaret parmağını burnuna götürerek susmamı istedi..O kadar nazikti ki..Yanağımı okşadı,gülümsedi..Gözden kayboldu.O giderken yine arkada tek bir ses vardı..Piyanomun tuşları ve La,si,do...

0 cimcime: