29 Mayıs 2009 Cuma

Ortaya Karışık

Öyle çok sık yazamıyorum.Tıkanıyorum ya arada sırada,soğuyorum.Sonra birden farklılaşıyorum.İnsan ne değişken bir canlı.."Haydi Gülümse" başlıklı bir yazı yazmıştım ya hani.1-2 gün sonra gülemiyorum hayat zor ühüü moduna girmişim.Şimdi bakıyorum da bazen insan kendisini bile tanımlamakta zorlanıyor hani.

**
Böyle bir manzara falan görünce,hüzünleniyorum ben.Hemen yorumlamaya,karışık cümleler kurmaya başlıyorum.Millet de bakıyor aval aval haliyle..Bende şaşırıyorum çünkü en eğlenceli ortamlarda oluyor çoğu zaman.Gözüm dalıp gidiyor uzaklara..
Bir de ben bir köşeye oturup insanları izlemeyi çok seviyorum.Çok nadir oluyor bu olay ama insanların düşüncelerini,o anda ne yapacaklarını falan kestirebiliyorum.Böylece insanları daha rahat tanıyorum.

**
Sürekli kaderi sorguluyorum ben bu aralar.Yada şöyle söylemeliyim hayatı.Belki de hiçbiri ya.Can sıkıntısıdır ? Bu aralar çok yordum,çok bunaldım.Çok mutlu olunca kendime bir sorun çıkarmazsam olmazmış gibi geliyor nedense..Ama öyle daha mutlu oluyorum.
Henüz çözemedim..

**
Hamster istiyorum ben.İzmir'de hamsterı yavrulayan bilen gören duyan varsa buyursun görüşelim =D Adı bile hazıııır. "Turta". 2 kaplumbağam bir köpeğim var benim .. Kaplumbağalarım "Köfte,Patates".. Patates'e Patos diyorum ama . Uzun geliyor..Anıları var işte bunların böyle..Köpeğim de "Köpük". Seviyorum sıpaları. Renk katıyorlar hayatıma :)
İpek Böcekleri çıkmış bu arada ! Alsam mı napsam karar veremedim..Biraz daha düşünmeliyim akşamları görüp böcek diye çığlık atmayacağımdan emin olmalıyım sanırım ^^"

**
Sabahları öpücükle uyanıyorum ben.Minik bir kuzu uyandırıyor beni aslında..İçindeki en büyük sevgiyle en büyük şefkatle çok mutlu uyanıyorum işte ozaman.

**
Bazen ne düşündüğümü kestiremiyorum.Yeni farkettim ama.Geçenlerde "ben niye hiç bir şey düşünmüyorum" diye düşünüyordum.Demek ki ben düşünüyorum.Sadece ne düşündüğümü düşündüğüm için düşündüğümü düşünmüyorum.

Bu kadar yeter.Hepinizi kucakladom :*

0 cimcime: