31 Mayıs 2009 Pazar

Çıcık.



Dün,istemediğim bir şey oldu diye çok sinirlendim.Sonra aklıma geldi küçüklüğümden beri istediklerim olmsayınca olsun diye uğraşıyorum,önemsiz şeyleri bile hırs yapıyorum.Olmayınca da haliyle tuhaflaşıyorum :P

Öö deseler sıklıyorum,Böö deseler zırlıyorum.Ama nasıl can sıkıcı,nasıl bunaltıcı anlatamam.
Yani çocuğum böyle olsaydı "sorunun ne kızım senin" diye oturup konuşabilirdim,devam ederse "hafifçe" dokundurabilirdim,o derecce :P

Kendi kendime falan kızdım artık .Bir de ben böyle ısrar eden istediği olmayınca ağlayıp zırlayan tiplerden de nefret ederim hee sfsfsfs.Facebookta bir video gördüm.Çocuk oturmuş karpuzların başına zırıldıyor "onue yeme baba onu yeme" babası diyor bunu yiyim "onu da yeme babaaa o benim onu yeme bariii" sonra annesi alıyor karpuzu sinir edeyim diye 2-3 tane alıyor " almaaa almaa onu almaa bari onu almaaa 1 tane all onu bıraak almaa benim o bari onu yemeee" burdan ışınlayıp çocuğun boğazını sıkasım geldiii .

Ama çocukları çok severim o ayrı (A).
Ben çocuğumu farklı yetiştircem zaten,annesi gibi olucak evladım (H).
Zeki,başarılı,aklı başında,deli dolu,neşeli,somurtuk.. bütün çelişkili ifadeleri yazarım buraya.Tipik İkizler burcu olsun kısaca =P

İlgilenicem,fikirlerini,yorumlarını sorucam,beni susturdular bi nefes al diye,o susmasın bari blogum :D Ben yandım o yanmasın.


Okusuuun büyük adam olsun,vatana millete hayırlı olsun .
Sağlıklı olsun sağlıklııııııııı. :P
Genelde klasiktir buda zaten :D
-Ay ayşeee kıızzz çok istiyorum vallahiiiiii kızım olsun beniiiiiiğğğm.
*Sağlıklı olsun hanım sağlıklı olsun.Ama erkek adamında erkek oğlu olur hani Mehmet abisine benzesin hem çalışsın adam olsun .

En iyisi travesti olsun.Ayıpladığımdan falan değil hee.Düşündüm de o kadar kötü değil,kızı oğlanı bir arada çıkarıveririm işte fena mı :P

Haydi görüşürüüüüüğz. :*

0 cimcime: