1 Haziran 2009 Pazartesi

Alarrğmm

Dün akşam geç yattım,uyumak istemedim.Sabahta 10.00'da kalkmam gerek.Telefonumun alarmını kurayım dedim.Bir baktım ki alarm çok klasik beni sinir edicek sabah sabah dedim Angelica sen kendi bildiğini yap.Koy sevdiğin şarkılardan birini gülümsetsin sabah sabah seni.

Telefonumda da hopla zıpla kopkop şarkılardan yokmuş..Bende napiyim gittim Within Temptation-Angels'ı koydum..Sabah 10'da birden bağırmaya başladı "Sparkling angeeeeeeeel I believeeeee you are my savior in my time of neeed" diye kapadım.Yarım saat sonra tekrar çaldı bu sefer kaldırdım alarmı..Akıllı ben 11.30a kadar uyumuşum :$ Şarkı da hoppidi olmayınca
ayılamadım .. Bir daha ki sefere Rihanna-Please Don't Stop The Music çalıcam,kararlıyım..

Önerisi olan varsa,buyursun hani..Yarın ki sınavı kaçırmak istemiyorum :D

Şarkıyı da koyardım çözebilseyim ama beceremedim :$ Bu konuda da fikir sahibi olanlar beri gelsin :DD

Öptüm :*

5 cimcime:

Adsız dedi ki...

jock jams- I like to moved it.
benim alarm sesim gayet etkili. bir tavsiye daha.. telefonu odanın diğer ucuna koy çaldığında kalkmak zorunda kalırısn hatta tuş kilidine şifre koy açana kadr uyanmış olursun :)) tabi telefonu duvara atma tehlikesi var

Adsız dedi ki...

şerkı yükleme konusunda ise www.imeem.com adresinde şarkıyı ara. bulunca şarkının altında embed yazıyo. onun yanındaki linki kopyala ve post yazdığın yerde httm kısmı var odaya yapıştır.. oldu işte :)

OlurÖyle dedi ki...

süpermiş :)
ben kibariyenin kasımpaşalı mı bilmem nereli mi şarkısıyla uyanıyorum bi kaç gündür, komşum sağolsun.
bu derbeder ruh halimin sebebi bu belki de ;)

Finduilas dedi ki...

bence böğürtülü bi şeyler koy black metal falan kesin uyanırsın skdjsa. :D

Angelica dedi ki...

Gökhan:I like to move it süpermiş :DD Ve artık şarkı yükleyebileceğim için sevindim :D

Karakutu: Kabus gibi gelir insana..Sabah sabah o ne ya öyle :D Allah sabır versin :P Ama emin ol bebek ağlamasından iyidir..Şahsen ben çekiyorum her sabah :D

Finduilas:Yerimden zıplayarak uyanırım artık sfsgsf. Ama deniycem bunu merak ettim bak :P Yazarım buraya *kopkop*