27 Haziran 2009 Cumartesi

Miiiiiiiiiim.

Karadenizli uşak Serra :P tarafından mimlenmişim. Yazalım bakalım hanfendü içün :p
Saçmalamam gerekiyor imiş.


*Herkese bi halley oluyooo diye bi reklam var ya.Ben o reklamdaki halleyim. :p Hiç çaktırmıyorum dimi (H) .p

*Sivrisinekler tarafından acaip seviliyorum.Hele bitanesi var,adı Abdulrezzak.Isıra ısıra yer kalmadı ayol :p Pembe puantiyelerle dolaşıyorum sayesinde. *cilveliifade* Pembe Puantiye bana çoook yakışıyooor :p

*Eğer ben şimdi yatarsam,yarın akşam yine yatıcam.Yine yatıcaksam niye kalkıyorum ? Kalkıcaksam niye yatıyorum ? Yatıcaksam burda işimde ? Kafamı böyyyle sorular kurcalıyor blogcum.

*Az önce sarhoşun teki sokakta xxxxxxxxxxxxxx seni çoooooooooook seviyoruum çık dışarıı çıkmazsan sabaha kadar burda oturup bekliycem! dedi. Kafamı bir çevirdim ki birkaç kadın çıkmış balkonda çitleyerek çık kız çııık diye bağırıyor ahaha :p Bir de şey var,adam gitti.
Görüyor musun blogum aşklar ne yalan.Sarhoş aşıklar bile sözünü tutmuyorsa ne yapsak hayır etmez artık sfsfgs

*Sabaha kadar burdaymış.Geri geldi :D Bide polis geldi. Film gibi oldu burası :P Kime geldi acaba adam :DD Anneannem gir içeri sana geldi sancaklar dedi ahahah çok eğlendim blogum :DD

*171 ay 733 hafta 5.137 gün 123.288 saattir yaşıyorum şekerim.Ayrıca benim yaşıma eşit bir balina 72 yaşındaymış buda böyle bilinsin :p

*Hollandalı bir çocukla tanışmıştım.İsmi Erik :D Çocuğu gördükçe karnım acıkıyor yahu :D Bir şeyler yemeliyim,az önce oturum açtı.

Şimdiii kime atsam topu kime atsam..Kim yapmadı kü.

Depiğim saçmalasın,Gevezem saçmalasın mmm birdee Flying Ladye atalım yine topumuzu :D

*Bir saçmalama miminin daha sonuna geldiiiiiiiiiiiiik.Bir başka gün bir başka saatte bir başka mimle buluşşmağk üzere sayın izleyiciler.Her nerede mimleniyor ve mimletiliyorsa.

Haydi yakşamlar... xoxo :p

3 cimcime:

Geveze dedi ki...

eğlenceliye benziyor bu mim, hoşlaştım :))

Serra Demirci dedi ki...

ben seçiceğim insanı biliyom yaa.süper saçmalamışsın bebeğöm:D

Angelica dedi ki...

ahaha :DD tişkür ederiğğğm sana layık olmaya çalıştım işte naparsın :p