26 Haziran 2009 Cuma

..

Hayatta,bazen önemli kararlar vermek zorunda kalıyoruz..
Verdiğim kararlar neye göre doğru , neye göre yanlış bilmiyorum..

Tek bildiğim şey ne üzmek ne de üzülmek istediğim..
Hiçbir zaman kararsız olmadım..
Kararlarımdan hiç pişman da olmadım..
Böyle konularda hiç karar vermedim ama..
Umarım hiç pişman olmam..

Hissettiğim şeyi söylemeye çalıştım ama içimdekileri ne kadar anlatabildim bilmiyorum..

Seviyorum.

5 cimcime:

Geveze dedi ki...

önemli olan o kararların sana göre doğru olması, başkası ne derse desin, aldırma ;))

Angelica dedi ki...

Bana göre doğru zaten.. korkum pişmanlık :)

Adsız dedi ki...

mimlendiniz tarafımdan bağyan :D

ozman dedi ki...

Sevgi aşka dönüştükten sonra fazla kurcalamıyacaksın ve üstüne gitmeyeceksin... O zaman aşk bitmiyor, acı çekilmiyor. ( umarım konuyu doğru anlamışımdır.. )

( bu arada sitenin yorum bölümünü herkese açık hale getirsen daha fazla yorum alabilirsin... )

Angelica dedi ki...

Ozman: Konu aşk ama biraz daha farklı bir durum söz konusu :))