26 Haziran 2009 Cuma

Bir yıldız daha kaydı..

Öyle dinlemezdim pek,küçüklüğümden beri adını duyar,televizyonlarda görürdüm..

"Ay Yürüşüyü" dansını severdim en çok..



Her ölümde fark ederim ama güne her gözümü açtığımda unuturum..Belki hiç yakınım ölmediğinden belki de insanın doğasında olduğundan..Bilemiyorum..

Her an başımıza her şey gelebilirmiş..



Akşamlar güneşle aydınlanıp her sabah olduğunda,

Attığımız adımlarla her yol kat edişimizde,

Konuştuğumuz her kelimeyle,yaptığımız her işle,daha da yaklaşıyormuşuz ölüme.



Zaman harcıyoruz,emek veriyoruz..

Onun gibi dünyaca ünlü bir pop kralı oluyoruz..

Bir gün geliyor ki,asla engellenemiyor..

Bir daha uyanamıyoruz..



Sen rahat uyu Michael..

3 cimcime:

Geveze dedi ki...

çocukluk halleri çok şekerdi, büyüdükçe tip ve tarz bakımından 'değişti'. yine de kraldı, şarkıları insanın kanına girer, dans ettirirdi... ama gitti... heres gibi...

erkan bal dedi ki...

üzüldüm... o beyaz olmak isteyen güzel bir kara çocuk olarak kaldı hayallerimde...

Angelica dedi ki...

Eğer üzülüyorsa hayranlarını yalnız bıraktığı için üzülüyordur..
Ki üzülmesin,bunca insan var arkasında :)