25 Haziran 2009 Perşembe

Dolu

Dolu yağıyor burda..Hiç böyle yağdığını görmemiştim..
E,İzmir'de yaşayınca haliyle şaşırıyor insan..
Ama gök gürültüsü o kadar güçlü geliyor ki sanki herkesi alt edebileciğini kanıtlayan canavar gibi ..

Evin içinde bir şey yapmalıymışım gibi durdum 1-2 dk..Sanki korumalıymışm gibi..Ama neyi ?
Garip geldi biraz.Kendime gelmeye çalışıyorum..

Bomba gibiler..
Ne saçmalıyorum alla sen.

Evet,korktum.

Bir süre düşünmeliyim.Hı hı,benim için düşünme vakti.

2 cimcime:

Geveze dedi ki...

gök gürültüsü güzeldir.. valla, güzeldir, bir gizemi, bir gücü vardır.. 4,5 yıl aydın'dan sonra, ankara'mı böyle gök gürültüsü özlemleriyle yad ediyorum :))

Angelica dedi ki...

İzmir'de hiç görmedim ben böyle yahu :) Bir kere kar gördüm İzmir'de ..İstanbulda yaşarken öğrendim kar topu oynayıp kardana dam yapmayı..Dolu falan da görmedim hiç..Garip geldi :))