24 Haziran 2009 Çarşamba

Müm ^-^

Aman da aman ilk mimimi depiğimden alırmışım da ^^
Yanıtlayalım bakalım..Bir mimdir gidiyor :p

Ayrıca,Flying Lady,Can,Mrs. Baros,Melankolia sln mimlenmiş bulunmaktadır. Baştan belirtiyim :P

Soru 1: Şuan kullandığım parfüm?
Lancome-Hypnose

Soru 2: Şuan kullandığım krem?
Arko Nem Böğürtlen veya Salatalık ..Kokuları çok hoş oluyor ama yazın çekilmiyor krem :d

Soru 3:Şuan okuduğum kitap?
Son 18 Saniye :)

Soru 4:Takipte olduğum diziler?
ghost whisperer,chuck,house,desperate housewives favorilerimdir takiplemeye çalışsam da kaçırıyorum arada :D Bir de avrupa yakası ve melekler korusun var ama avrupa yakası bozmuştu..Bitti zaten =/ :d

İştee böyleee ^^


Bu arada,

Mimi geri çevirmek olmaz tabii..Yazın bakalım :p

3 cimcime:

Geveze dedi ki...

ben de arko nem böğürtlen kullanıyorum ama benimkisi öyle bi kokoşluk ki yaza aldırmadan miiis gibi böğürtlen kokuyorum :))

Angelica dedi ki...

Ben süsleniyorum püsleniyorum çıkıyorum ama nedense kremler beni pisletiyormuş gibi geliyor :D Sıcakta yapış yapış ve pis hissetmek hoşuma gitmiyor bu yüzden..Ama parfüm,diğer malzemeler falan hoştur iyidir :))

Geveze dedi ki...

parfüm olmazsa olmazdır zati, -20 olsun, +50 olsun hiç fark etmez, her zaman kullanılır :))