14 Temmuz 2009 Salı

Bunaaaaaalım

Şu tercih olayı falan beni çok yordu kuzum.
Ediyim,iyi biyerlere giriyim bitsin artık.
Yazasım kalmadı,içimden sadece kitap okumak,müzik dinlemek ve sessizce sonuçları beklemek geliyor.

Bunalıma mı girdim naptım :P
Buralarda bir kitapçı vardı,oraya gidicem kapanmadıysa..Oraya gidince açılırm,yeni kitap falan seçerim..

Öyle takılırım kafama göre.
İzmirdeyim,hava mis zaten.
Böyle yani.

4 cimcime:

Uçandepik dedi ki...

Çimentaş *gümgümgüm*
Çimentaş *gümgümgüm*
Çimentaş *gümgümgüm*

Angelica dedi ki...

Nerdesin sen o.O
Özledim hem..
Hem de söylemem gerekenler var çimentaş flan diye oy:

Uçandepik dedi ki...

Toam *-*
emesen! bekle beni ben geliyörööööm

Angelica dedi ki...

Koooooş *.*