15 Temmuz 2009 Çarşamba

Nostalji

Kendimi garip hissediyorum.
Şu birkaç gündür dokunsan ağlarım.Mecazi değil,gerçekten ağlarım.
Duygusal günler geçiriyorum zaten.
Reglm yaklaştı sebebi o büyük ihtimalle ama böyle günlerden nefret ederim.
Abartılı şekilde yaşıyorum çünkü.

Yine bu dönemlerin birinde ağlayıp durucam ama sebep yok..Karıncayı ezsem yanlışlıkla katilim ben bu acıyla yaşayamam diye ağlarım yani.Neyse,ağlayamıyorum içimde birikmiş falan film izliyorduk.Filmde köpek öldü,acı çekerek falan..Normalde üzülürüm tabi gözlerim sulanır falan ama bu öyle böyle değil ki .Hıçkıra hıçkıra ağlıyorum "hayıııııııır ölemeeez " sonra kendime geldim dedim napıyorum falan bu sefer gülüyorum ama gözyaşlarım durmuyor gözümü yakıyor biri beni durdursun diyorum tık yok ardı arkası kesilmiyor ya.Sonra biraz duruldum Allahtan.

Ya ne anlatıcaktım nerelere geldim yine.
Şu andaç denen bir cd var şimdi.
Aldım bugün okuyorum..
Öyle şeyler yazıyor ki,yeri geldi gözlerim doldu yeri geldi kahkahalarla güldüm..
Ben şunu kesinlikle hiç düşünmeden söylerim,okulda sahip olduğum tüm anılar neredeyse bu seneye ait.Bu sene okul hayatımın en güzel senesiydi! Ve bırakıp gitmek o kadar zor ki..
Adım attığım her yerde onları yaşadım,hissettim.Çok başkaydı,bambaşkaydı.

Okulun son günü deli gibi ağlarım diyordum,tahmin ettiğimden kolay olmuştu.Ama bugün okulda,kapıya yapışıp kimseye vermeyin beni ,saklayın burda gitmek istemiyorum diye ağlayasım geldi.Bir daha yaşasam bu seneyi,bıkmam.Çok zevkliydi,müthişti.Kelimelere dökemiyorum aslında.Benim için asla unutulmazlarla doluydu.

Cool vardı.Sonra Dazlak.Lee vardı..Marul vardı bir de.Orman,şişko,benimki,emo daha neler sayarım size ben.Zencefil,Esmer Şeker var mesela..

Sarı,Pembe,Mavi bunları unutmak mümkün değil işte.
Hepsi aklımda kalsın,bu saydığım herkes yanımda olsun.


Bu sene için bana bu seneyi yaşatan herkese teşekkür edip boynuna sarılmalıyım.
Duygusalım işte,ağlamaklı yazınca böyle oluyor.

Seni seviyorum Hapishane'm.Seni Seviyorum İzmir.

0 cimcime: