4 Temmuz 2009 Cumartesi

Bunaldım.

Dolup dolup geliyorum tüm kinimi buraya kusuyorum sonra.
Yada duygulanıyorum,hüzünleniyorum yine buraya gelip anlatıyorum.

Şimdi noldu dediğini duyar gibiyim blogum.

Birkaç cümle okudum sadece hepsi bu.

-Geniş düşün,geniş düşün.-

Ne diyorduk ? Ah evet.Birkaç cümle okudum.Okudum okumasına da beni benden aldı.

Bir an ismimi kimseye söylememek istedim.Kimse bilmesin istedim.Öyle etkilendim.

-Geniş düşünemiyorsuuun.-

Hep düşündüm.Gün gelir de bişeyler biterse kimseye dilli'ye güvendiğim kadar güvenemem dedim.Korktuğum şeyler başıma geldi.Bu ayrı bir konu tabi.

-Sen güçlüsün,sen güçlüsün,yıkılmazsıııın.-

Ve,ben kötü bir kız değilim.Hayır,değilim.
Söylediklerim ve düşündüklerim yalan değilken, biten bir şeyin ardından lekelenmek hiç hoş değil doğrusu.


Hiç bitmeyecek,sonsuza kadar sürecek kocaman bir aşk gösterebilir misiniz bana ?
İki tarafta sonsuzlukla bağlı olsun birbirine.Yüzükle değil.
Ömürleri boyunca deli gibi sevsinler ama.İkisininde aradığı bu olsun.
Varsa böyle bir şey bazı hatalar aramalıyım.

-Çok zorluyorsun-

Kimse saklamadığı için bazı şeyleri senin saklaman gerekiyor ya bu deli ediyor beni.
Şu an bununla pençeleşiyorum.
İleride -belki yarın belki hiç- belki açıklarım.Bazı şeyler yok olduktan sonra.

Sadece bir soru size.Haketmek,nasıl oluyor ? Nasıl hakediyor bir insan.
Çünkü ben bu kelimenin anlamını artık anlayamıyorum.

Haketmeyi açıklayın bana.

Gittim.

Dipnot:Bu yazı büyük ihtimalle birkaç gün sonra kendisini imha edicektir.



4 cimcime:

bi dost dedi ki...

yazdıklarından bişey anlamadım ama, hak etme dedin ya o kısımda takıldım. ben de bu kelimeyle cebelleşiyorum ne zamandır. hak ettiklerimi, sevemiyorum.. seveceklerim de hak etmediklerim oluyo.. kim koyuyo bu standartları anlayamıyorum. neden hak edemediğime isyan edesim geliyo, benim suçum yokken. velhasıl bir garip çıkmaz işte..

Angelica dedi ki...

Bir konu var,üzerine konuşmak isteyipte konuşamadığım.Ve bir de anlayamadıklarım var işte bi dost.
Hak etmek ne demek yani.Neden hak ediyoruz,neye göre hak ediyoruz.Sen benim hak edip etmediğimi nerden biliyorsun gibi sorular çıkıyor karşıma işte.Ama cevapları yok.Söyleyip kaçıyorlar,altındaki anlam ? Yok. Öyle işte..

DenkAnMich dedi ki...

Bence hangi konu olursa artık bilmiyorum ama aşk örneğin yanında kalıp herşeye rağmen mücadeleni yeterince yapmalısın.Elinden gelenin fazlasını yapmalısın.Herşeye rağmen olmuyorsa o zaman ayrılık gerçekleşir.Karşılıklı ve o zaman hakederek ayrılmış olursun.Ama diğer türlü zor.Karşındaki yine haketmediğini düşünmez biliyormusun.Bu sadece kendine yaptığı bir savunma duvarı kafasından atmanın belli hileleri işte... Kendini öyle saçma sapan düşünceler içine atar ama sonuç olarak onu hiç kötü olarka hatırlamaz...

Angelica dedi ki...

Haketmek bence yine mantıklı değil.Her şey belli değil çünkü.Ayrıca umarım söylediğin gibidir.Çünkü ister aşk olsun ister başka bir şey.Kötü biri değilim, kötü bir şey yapmadım ve öyle hatırlanmak istemiyorum.