6 Temmuz 2009 Pazartesi

Feslihan Nam-ı Diğer Mo

Şimdi dün Akçay'da pazar vardı.Öyle bakınmak için bir çıkalım dedik.Yürürken böyle çiçekçi gördük.Fesleğenler,güller,menekşeler vardı.Ama nasıl güzeller nasıl güzeller..Ondan sonra aklıma Serra ve Fesleğeni geldi.

Sonra dolaştık dolaştık,dönüşte gittim gözüme kestirdim birtanesini :))
Bir de ben köpüğümü ve kapluşlarımı deli gibi özledim..Bağımlı olmak gibi bişey olmuyor onlar olmadan..Neyse onlar yok yanımda bari fesloşum yanımda olsun didim vee 3 adet minik fesloş aldım :p

Ondan sonra eve gittik..Böyle bir teras var anneannemde yakın zamanda çiçeklerden bize adım atıcak yer kalmazsa şaşmam :D Özel ilaçlar,topraklar,saksılar falan var..Çıktık yukarı ekicez fesloşumu anneannemin gösterdiği saksıyı beğenmedim..Keşke saksı alsaydık dedim..Anneannem koş al gel falan dedi sende gel ben bilemem dedim indik aşağıya :DD Bir de çok dolaşmıştık pazarda ayaklarımız ağrıyor deli gibi..

Biz aşağıya tam indiiiiik yağmur başladı :DD Saksı uğruna yağmurda pazarda dolaşıyoruz. Ondan sonra gittik aldık saksımızı,sonra fırına gittik ekmek aldık..Fesleğeni aldığımız adamın önünde 5 kez geçtik :DD Sırılsıklam olduk :D Ondan sonra eve gidip fesleğenimi diktik.


Sonra şuraya koy yok yere koymam burda dursun faslı falan derken isim arayışına girdim..Şu olsun yok güzel değil falan..Ablama sordum Feslihan olsun anneannem feslihan diyo dedi koptuk falan ama ben hiç duymamıştım :D Sonra anneanneme gittim fesleğenime isim arıyorum dedim oda aynen "Feslihanına isim..." dedi koptum falan derken en son Ela koymaya karar vermiştim.
Sonra ablamla düşünürken aramızdaki Noya esprisi ortaya çıkarak "Mo" koymaya karar verdik.Mo bonus kafalı kısa boylu bir Noya'lı :D Ve böylece Feslihan'ımın adı Mo oldu..

Ve böyle bir anı olarak kayıtlara geçti.

Ayrıca,Köpüşüme,kapluşlarıma sevgilerle..

Gittim :*

4 cimcime:

Adsız dedi ki...

valla bak bende bugün babamla istiklalde yürüyodum bidene meşur çikolatacı var dedi gel alalım böle entep fıstıklı falan bneimde aklıma sen geldin :)

giderken msn yi acamamıştım acep dedim bende mi sorun vardı da çikolatam angelicam yapamadı yorum ayıp oldu falan işte.

bide çok tatlıydın ya.harbi iyi yapı adamlar çikolatayı :D:D:D:ehıehebcldngds

Angelica dedi ki...

eheuheu :DD Dün çok uğraştım ama sorun bendeydi bir de çok yorum yapasım vardı sonra tüm yorumlarımı unuttum :/ :DD Bir arada o kutucuk çalışmıyordu allahtan o durum kısa sürdü :Pp

Tatlı olucam tabi (H) :Pp Serram izin vermeseydin senden başkası yemeseydi beni sonra kalmaz falan hem yemesinler beni :' :pp :DDD

Bu arada en sevdiğim çikolata antep fıstıklıdır <3 Belirtmeden geçmiyim dedim :DD

Adsız dedi ki...

farkettim baktım yazılara bitanecik yorum var.böhüüü angelica beni unuttu dedim.neyseki çözüldü sorun bitanecik olsa da yaptın yorum.

tanıdığım en tatlı çikolata kızsın ki :)
muah

Angelica dedi ki...

Bak bugün girmedim bloga çok en kısa zamanda doldururm ben oraları :DD

Sen de en tatlı gölgesin ki ^^
mucksss :))