17 Temmuz 2009 Cuma

Göçebe

Gözlerimi hissedemiyorum artık.
Dün sabaha karşı 4te yattım.8'e doğru kalktım.Bu zaten kabus gibi.Ama kitap çok heycanlı ha bi sayfa daha,şunu da okuyim sonra yatarım diye diye..

Bir de şirkete geldim.
Geldiğimde bu bilgisayarda internet açılmadı,bi ayarı bozulmuş falan anca girdim nete.E bütün gün milleti seyretmek istemediğime göre -fındık hariç-

Yalnız nasıl bir takma isimdir bu =D O kadar çok uydurdum ki anca bu çıktı.Peeh.
Neyse şirkete 9 gibi geldik.Geldiğimden beri kitap okuyorum.350'deydim şuan 515'deyim.
Çok heycanlı gidiyor amaa..

Göçebe'yi okuyorum.Edward ve Bella'ya karşı pek bir sempatim yok, -ne yakışıklı edward ne güzel bella- Hem bu kitapta onlar yok ve konu çok farklı hem de Stephenie Meyer öyle bir yazıyor ki karakterlerin tüm hislerini iliklerime kadar hissediyorum.Suratımda gülümseme,ürperme her şeyi. Normalde okuduğum her kitapla ilgili bir sona varabilirim..Ama bu olmuyor,kitlendim resmen.Ve bu gizem yüzünden,meraklı melahat ben okumak için ölüyorum!

Dipnot:Fındık'ı tanıtırım belki bir ara.Bende tanımıyorum ya neyse :P

Dipnot2: Oha yeni farkettim,fındığa karşı nasıl bir ilgim var benim :S Fındık kurdum köpük,fındık kurdu yorumları ve takma isim Fındık.Yok yok beynim sulandı iyice :p

2 cimcime:

Serra Demirci dedi ki...

meraklı melahat :W

Angelica dedi ki...

ay valla sdfsgf istemiyorum böyle meraklı olmak :ZZ Kurtar beni Serramm 610'a kadar geldim beynim uyuştu artık .p