20 Ağustos 2009 Perşembe

Do not disturb

Ben son günlerde çok duygusalım.Çok pis düşüncelere dalıp,geleceğim,hayatım hakkında endişeleniyorum.Böyle bütüüün dertlerim masada.Bide anneannemle yaşadıklarımız falan var ki onlar ayrı bi muamma.Neyse efenim,ben bu kadar duygusalım evet ama babamda son günlerde bir o kadar cazgır.Allahım yareppim sormayın gitsin!Sürekli bişeylere laf söylüyor.Sürekli.Artık Avrupa Yakası'ndaki Gaffur gibi gezicem nerdeyse.

"Kankaa,beni beğenmiyor mısıın" falan diye.Moralim yerlerde.Sinir katsayım yüksek.Kısacası bunalımdayım ben.Deliyim de diyebilirim.Mİ? Mesela durduk yere kahkahalarla karnım ağrıyana kadar gülüyorum.Millet soruyor noldu diye.Hiç.Öyle gülüyorum.Kafayı yedim ben.Kafayı yedirttiler bana.Evde pinekliyor olmam ayrı bi olay tabii.Herkes tatilde! Ben anneannem yüzünden döndüm tatilden.Peeh.O grup,o eğlenceler kaçar mıydı yoksa ?

Bu aralar da içimden geçenler çok mudur nedir.Kısacık bir şey söylemeye gelmiştim aslında.Döktürdüm yine djdghbdh

Neyse yani.Annem de garip garip dolaşıyor.Babam da.
Hele yarın oruçlu olucaklar.Oooo var ya! Kurtarın beni, imdat falan yani.Siz direk alın öldürün beni.Zira babam süründüre süründüre öldürücek iftar saatine kadar.Sürekli bir şeyler unutuyorum zaten ayrı alemlerdeyim.Her hareketime,her düşünceme de kulp bulunuyor.Yandım ben.Bloguma da acıdım bak şimdi.Gelip gidip ağlarım burda hüüüüü diye artık :DD Duygusalım diyorum,ellemeyin beni diyorum.Yok cık.Az önce de ağlayabiliridm hani.Sinir etti beni yine.Diyorum dokunmayın bana her an ağlarım.Dinlemiyorlar.

Neyse,yine döktüm içimi rahatladım.Ooooh! dfjhgdfhbghfd.

Gittim.

2 cimcime:

Sam dedi ki...

ooo kızım sende bendensin ehueh =)
ama takmamak gerek böyle şeyleri.Tatil konusuna gelince tek değilsin abicim.Benimde bu yazki tatilim çok kötü geçiyor mala bağlanmış gibi..Bi bok yapmazmış gibi..

Angelica dedi ki...

eheuheu :DD Alıştım zaten valla gülüp geçiyorum :)) Hoş,böyle dedim diye yarın ağlarm şimdi shgvfhs :DD Bu yaz tatildeyim bile diyemedim ben doğru düzgün ki.1-2 hafta süper geçti sadece 3 ay boyunca bi mucize olmazsa da böyle :D Seneye acısını çıkarırız ama inanıyorum buna :P