14 Ağustos 2009 Cuma

Döncem ben sana

Bu aralar yazacak bişey gelmiyor aklıma.İçimde yazma isteği yok nedense.Rahat edemeyip durmadan post yollayan biri olarak,kendimi bloguma ihanet edermiş gibi hissediyorum.Onu aldatıyormuşum yada arkasından iş çeviriyormuşum gibi.

Affet beni blogum :p

Hee şimdi böyle yazdım ya akşama hatta akşama kalmaz aklıma konu gelir yazasım gelir falan.Böyle yani.Kadersizim ben agfdgsfv :P

Bu aralar zaten düzen diye bir şey de kalmadı bende.Geç yatıyorum,8de uyanıp kahvaltı yapıyorum.Bu saate kadar dolanıp,uyuyorum.4te falan kalkıyorum.Ben ki bu yaza kadar en geç 1de kalkmış insan ne hallere düştüm yareppiiiiim :p

Şimdi de çok uykum var aslında.Başım da tehtid ediyor beni.Biraz daha uyumazsam ağrıdan kıvranıcam.Ama uyuyamıyorum.Hava da sıcak.


Neyse gidiyim ben artık.

0 cimcime: