11 Ağustos 2009 Salı

Mim

Geç kalkmıştım,malum.Uyandırıldım diye sinirli sinirli dolaşırkene bi dostum'dan mim gelmişşşşşşş :D Sevindim.İvit.Hazır canım sıkılıyoken de yazıveriyim.Mim birkaç sorudan oluşuyor imiş.

-Neden Blog yazarsınız?
Oldum olası yazmayı sevmişimdir.Günlük,şiir,hikaye yazmak hep zevkli gelir bana.Ama deftere yazmak,onları saklayabilmek falan zor oluyordu.Hem de günüm hep internette geçiyor vakit ayıramıyordum ki blogger imdadıma yetişti.Şimdi hergün yazıyorum :))

-Son zamanlarda hiç vakit ayıramadığınız bir uğraş?
Film izlemeyi çok severim ama uzun zamandır oturup izleyemiyorum.Televizyonda denk gelirsem izleyebiliyorum bir tek :) Hem ben sinemada izlemekten daha çok zevk alıyorum.Ortam orda zaten :P

-Şu an için imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?
İmkanım olsa,internet yokmuş çadırda kalınıyomuş falan demem,hiç bahane üretmeden koşa koşa Foça Rock Fest 09'a giderim.Hiç durmam.En az 40 grup var ve hepsi birbirinden iyi! Ah keşkeee..

-Hayatınızda iyi ki yapmışım dediğiniz üç şey ?
İyi ki ailemi köpek almaya ikna etmişim.İyi ki blog yazmaya başlamışım..Daha var ama en önemlileri bunlar sanırım,hala etkisi devam edenler.

-Mutfakta en sevdiğiniz uğraş nedir ?
Ahah :D Muffin yaparım çok güzel ben..Mmm canım çekti şimdi :P Ama mutfaktaki yardımcım Dr.Oetker'in de hakkını yememek lazım :DD

-En sevdiğiniz üç yemek ?
Hamburger,pizza,patates falan saymama bile gerek yok sanırım :P
Sonra sarma,mantı,tavuk.Sebze sevmem ben zaten :DD Benden uzak olsun :p

-Giyim konusunda abarttığınız eşya ?
Bu konuda fenayım :P İmkanım olsa hepsini toplarım,hepsi benim olmalı ahah :DD

-Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz ?
Bu yaşımda olması da azcık anormal bi durum olurdu sanrım :P Ama köpek verelim ? :p
Köpeğime de pamuk prenses,köpüş,sıpa o an bana şirin gelen her şeyi söylerim safasf :DD

-Sizi anlatan bir resim ?
Resimlerle kendimi anlatabileceğimi sanmıyorum aslında..Birazzcık da üşendim aramaya hoşgörün artık :p

Şimdi sıraa bu mimi birilerine şutlamaya geldii..
Finduilas,uçan depik,mervedila methüsena,serra demirci,mustafuckar mimlendiniz!

Yazın bakalım :p

2 cimcime:

bi dost dedi ki...

muffin hiç yemedim nası bişe o? ezik miyim:( :P

Angelica dedi ki...

estağfirullah -böyle mi yazılıyodu ?- böyle küçük kek ya bişey kaaybetmemişsin yani :D Ama İzmir'e gelince haber et yapiyim sana :F