1 Ağustos 2009 Cumartesi

Feminist değilim ben *-*

Kadınların gelişim süreci,doğar,büyür,evlenir.
Doğurur,büyütür,evlendirir.
Cefasını çeker,sefasını süremez.
Bulaşık,yemek,çamaşır,ütü.
As,topla,giydir.
ÖL.

Hayır,bir yere kadar zevkli bunlar.Evet,zevkli.
Ama bir süre sonra,ben diyorsun.Ben bunun için mi geldim ?

"Komşunun kızı annesine yardım ediyormuş.Pek hamarat pek hamarat."

Şimdi,anneannecim,soruyorum sana burdan ben hiç mi bişey yapmıyorum ? Ki yapmıyorum diyelim.Bunun için mi doğurdu annem beni ?

Aslında ben konuyu buraya getirmicektim.Yaram vardı,gocundu evet.Ne bakıyorsunuz öyle :P

Neyse işte.Erkeklere diyen var mı ? Git mutfaktan şunu getir ,bunu getir.Yemeği karıştır falan ? Yoook.Keyfine baksın onlar.Her yaşta öyle ama.Niye ya.Günahım ne ki benim *huh*

Giriş,gelişme var.Sonuca da bağlayalım.

Sonuç olarak,ömürleri boyunca çalışır kadınlar.Kariyerleri ellerinden alınır kimi zaman.Direnenler çıkar tabii arada.Kimisi yaranııır,kimisi yaranamaz.Ama neden bu kadar yoruluyorlar? Çocukları adına üzülen onlar,onları üzen çocuklar.Eşinin işleri bozuk diye üzülen onlar,eşinin afrasını tafrasını çeken onlar.

Şimdi feministte değilim aslında ben.Severim erkekleri.Şirin şeyler.Oy oy oy afdgakbfasafas :D:D
Ama bir an garip oldum.

Ömrüm böyle geçsin istemiyorum ben.Yok cıks.
Oysa küçükken,evdeki her temizliği ben yapmak isterdim.Ve birde,40 çocuk.

Şimdi mi ? Yok canımmm.39 iyidir ksbgshjbghs.

Kaçtım.

2 cimcime:

Unknown dedi ki...

bak işte çok güzel yazmışsın ne kadar ev işlerinden anlamasanda(ben öyleydim) evlenince mecburen yapıyorsun. evlilik her türlü güzelliğine rağmen bedelli hizmetçilik hemde ömür boyu

Angelica dedi ki...

Teşekkür ederim :))Bence böyle olmamalı ama.Bunun için gelmiş olamayız.Eğlenmek bizim de hakkımız değil mi ? Evliliğin güzel yanları vardır ama yorucu olsa gerek.Bir ömür boyu bir insanı ve olursa çocukları taşımak.Farklı kimliklerde insanlarla yaşamak.Zor.Ama yok,böylesini kabullenmek istemiyorum.. :))