9 Ağustos 2009 Pazar

Oooh life,its bigger

Sürekli aynı yerlerde takılmak sinirlerimi bozuyor.Farklı bişey olmalı.
Daha eğlenceli,daha yeni.Şey gibi,balta girmemiş ormanlar gibi :P

Ayrıca köpeğime kavuştum.Böcekli evden,değersiz insanlardan kurtuldum.Ayrıca havuzuma da kavuştum.Özlemişim bu evi,evet.Pazartesi sabahı falan da İzmir'e döneriz.Mıtlıyım.Çok.
Ama sıkıldım.


Can sıkıntısından tema arayışına da girdim zaten.Sonum ne olacak merak ediyorum doğrusu.

Şu tercih olaylarıda bi sonuca varsa artık.Meraktan ölücem,ama temkinliyim.Heveslenmiyorum.

Başlık sıkıntısı çekmeye başladım.Hoşgörün bi süre.


Bitti.

4 cimcime:

mustafuckar dedi ki...

hayat monoton hacı

Angelica dedi ki...

adrenalin lazım,evet

Uçandepik dedi ki...

çimentaş tosunum.

Angelica dedi ki...

Bakiyim?Bal mı damlıyo senin ağzından afsfsdas =DD