9 Ağustos 2009 Pazar

Dıydıdınıdıydını ooh be!!

Ay kent bılivvv.
Şuanda İzmir'de,rahaaat mı rahat yatağımda uzanmış -çift kişilik yatağa tercih ettim bu yatağı evet- size post yazıyorum.Çok mesudum blogum asdasada =D Köpüşüm ve ben,odamızda uzanıp müzik dinlemeyi çok özlemişiz.Bunu,bi yanımda yatıp bi koşuşturmasından anlayabiliyoruz,evet :P

Az önce de yemek yedik.O kadar neşeliyim ki,milleti güldürdüm,yemek boyunca hiç susmadım.
Annemin çenesi düştü demesine rağmen susmadım ! :P Demek ki neymiş ? Aym so hepi.

Sanki kendi alanıma,her şeyiyle bana ait olan bölgeye adım atmışım.Huzurluyum,kendi kurallarım var.Benim.Benim odam.Benim laptopum.Benim yatağım.Hepsi sadece bana ait.Ve hepsinin sorumlulukları.Bana ait olan şeylerin sorumluluklarını severim.Evet.

Manyak mıyım ? Imm yok :P Yüksek doz mutluluk sarhoşluk etkisi yaratıyor bi süre böyleyim sdhgvfssada
Hatta öyle bi his var ki içimde,birkaç gün sonra ders çalış diye bikbikbik konuşucak olan veliciklerim bile umrumda değil.

Ben çok mutluyum.
Sizde olun.
Çok pis mıncırdım.

0 cimcime: