10 Ağustos 2009 Pazartesi

Saçmalamaca

*Hayatımda ilk defa kış gelsin istedim.Nasıl olsa karlı,buzlu geçmiyor burda kışlar.

*Kaç yaşında olursam oliyim,hangi okula gidersem gideyim,her sene yaşadığım heycan sardı beni.Okul telaşı.

*Yaz gelince Tv'de taaa küçüklüğümden kalma dizileri oynatmaya başladılar.Bölümleri de hatırlıyorum.Çok farklı hissettim nedense.

*Çizbakalım'da bomboş ekrandan kelimeleri bilebiliyoruz,evet :P Çok yetanekliyiz.Kahretsin (H) dsfsd

*İnsanın yazıcak belli bi konusu olmayınca ama yinede yazmak isteyince böyle saçmalamak kurtarıcı oluyor.Bence.

*Evde yalnız kalmayı özlemişim.

*Bavul toplamaktan da bavul boşaltmaktan da nefret ediyorum.Kabus gibi.Öf.

*Blogumun şeklini değiştirmeliyimmmmmm.

*Boğazım çok ağrıyor.Üşüttüm mü naptım bilmiyorum.Hemde bu sıcakta ?!

*Ben bugün dışarı çıkıcaktım.Çok üşendim.

*Yaşasın dumansız hava sahası! Pasif içici olmaktan sıkılmıştım.

*Ahah çok eğleniyorum.

*Şu blog yazma işine çok sardım.Birgün yazmazsam canım sıkılıyor,okumadan duramıyorum falan.Kitap okumayı salladım blog okucam diye.O derece.

*Otobüs yolculukları çok eğlenceli.Tek başına olunca tabi.Ben ve müzik.Çokoş! Sık sık tek başıma bi yerlere gitsem keşke.Ama gittiğim yerde olsa sevdiklerim.Öyle.Hem,eskiden herkesin ayrı ayrı arabası mı vardı.Peeh.

*Susamaktan acayip zevk alıyorum.Çikolata yerim bazen mesela.Sırf susayıp su içmek için.Deli miyim neyim o.O

*Hayat negzel.

*Aslında bazen çok sıkıcı.

*Üff.Şu anda sıktı mesela

0 cimcime: