3 Ağustos 2009 Pazartesi

Ordan burdan işte

Şimdi,bir süre sonra,insan üzülünce gülmeye kendi kendine abuk subuk espriler yapmaya başlıyor.En azından ben böyle salaklıklar yapmaya başlıyorum.Bir süre sonra alınmamak için yıpranmamak için kendi kendini güldürmeye çalışıyosun işte.Öyle bişey.


Blogcum,sana yazmiyim yazmiyim diyorum.Ama dayanamıyorum kusuruma bakma artık.

Onun dışında,onbirin içinde diye espri yapabilirdim,yapmıyorum :P
Neyse,tatilim devam ediyor.
Kendimce kopkop kopmaya çalışıyorum,Akçayın içine falan iniyorum.
Bi ara zevkliydi falan ama sonra malum olaylar olunca çıkamadım.Yarın yine çıkmayı planlıyorum.

Bide köpeğimi özledim deli gibi! Yolda gördüğüm her köpeğe şirin davranırdım.Ama uzun zamandır nerdeyse herşeyim olan Köpük'le görüşemeyince mıncıklıyorum.Bugün bitanesi geldi yanıma baktı uzun uzun kıyamadım sevdim :)) Çok şirinler ama yahu.Onlara zarar verenlerin hepsini Taksimde sallandırıcam :F fgbdkhfbkgd

Başka,başka..

Müzik dinliyorum bol bol.Kitap okucam ama elimdeki kitaplar çekici gelmedi.İzmir'e falan dönerim ben bu hafta.O zaman alırım 1-2 kitap rahatlarım.

Bu arada,millet denize girmek için uğraşıyor ben girmemek için.Çok zor durumdayım blogcum.Zorluyorlar beni.Deniz sevmiyorum ben.Böyle içinde bir sürü balıklar,yosunlar daha görmediğimiz bir sürü canlı falan ıyy yok ben istemiyorum =D Böyle çok mutlu olduğuma kanaat getirdim.Hem,böyle bi sonu yok.Ben gitmek istiyorum.Git git nereye kadar ? Ama havuz olsa.Sabah 8de gitsem akşama kadar orda kalsam gıkım çıkmaz.Çok severim kendilerini :P

Hem ben öyle güneşin altında kavrulmayı da sevmiyorum.Beyaz ten ne güzel işte.Zaten eriyip gidicem,bide kendimi yakmakla uğraşamam :P

Kıssadan hissemizde gelirseeek,

1)Bu yaz öyle tatil yapmadım pek.Ağustostayız,bi mucize olmazsa böyle devam ediciim.

2)Bu yaz bronzlaşmaak,kendimlee uzlaşmaaak istemiyoruuuuum.Kendimle uzlaşmış durumdayım ama ben.Onu çıkariyim o şarkıdan bi ara.

3)Espri yeteneğim,yerlerde dolanıyor.Yapamıyorum,ama bu şekildede eğleniyorum ben :P

4)İzmir'i özledim.Evde tek başıma dolanmayı özledim.Kendimi dinlemeyi özledim.İnsanları izlemeyi özledim.Kısacası,huzuru özledim.

5)Öper,kaçarım.

2 cimcime:

bi dost dedi ki...

gir denize yaa daha temiz. havuzda bulaşıcı hastalık filan vardır Allah korusun. yüz bol bol boyun uzasın bak sonra pişman olursun benim gibi:P

Angelica dedi ki...

afsdvfs ama havuz daha güzel :D Denizde minik canlılar var anlaşamıyorum ben onlarla :P Ben denizdeyken bana balık ismi sayılırsa çığlık falan atıyorum o derece :P iğrenç geliyo bana :/