17 Eylül 2009 Perşembe

Bağımlıyım ben

Bu yazıdan 10 dk önce 1 hafta internetsiz yaşamın nasıl olacağını denemek istedim.
1 hafta internet yok dedim.

Allah aşkına kimi kandırıyorum ben ?!
Bağımlıyım. Evet. Ne var ? :D

İşin garip yanı anlatacak bir şeylerim de yok. Az kaldı. 24'üne kadar bekleyelim. Sonra anlatacak çok şeyim olacağına eminim.

Ve inanır mısınız şu an test çözüyorum. Tatilde ders aşkı geliyor bana hep. Sene sonuna doğru anca kendisine bir stil bulan yazım ise bozulmuş. 1lerime bakıyorum da ayrı bir havadalar falan. Unutmuşum resmen yazı yazmayı.

Bu arada hayat bana bir şey daha öğretti. 1 senede -ki yuvarlarsak anca 1 sene oluyor- insanın hayatı inanılmaz derecede değişebiliyormuş. Ama sorun şu ki benim işime gelenlerin sayısı gelmeyenlerinkinden çok çok az. Secret falan da inanmıyorum artık. Yoğ öyle bir şey. Kendimizi kandırmayalım şimdi. Doğruya doğru :P

Ayrıca farkettim de ben kendime boşuna geveze demiyorum.
Anlatıcak hiçbir şeyim olmasa bile konuşabiliyorum. İyi mi kötü mü bilemedim.

Hadi cimcirdim hepinizi görüşürük :*

Dipçik not: Şunu söylemeden gidemedim. Neden bütün filmlerde üvey anneler aslında öz annenin yerine geçmeye çalışmıyor. Neden hep bu replik. Yaratıcı olun azizim!

1 cimcime:

acı mutluluktur dedi ki...

Tabi kızım 1 senede harbi hayatın fln degişiyo hdjsklş